Svensktgodis på väg... 6/11 kl 22:15

Oj oj, klockan ringde alldeles för snabbt i morse, ville inte alls gå upp och träna. Men det var bara att ta sig själv i nacken och göra det och tur var väl det att jag åkte och träna. För imorse var det ett gäng med delfiner som lekte intill stranden och rätt som det var flög två små små delfinbäbisar upp som skjutna ur en kanon. De lekte med varandra och hade himla skoj i vattnet, iaf vad det såg ut som. Det var lite kul faktiskt!

Efter frukosten drog jag till doktorn och fick äntligen min medecin så nu ska jag strax börja, måste fixa lite saker på internett först. De på sjukhuset hade skrivit att jag var född 79?? Hallå! Vad tänkte de med! Så det blev lite att fixa idag, en massa konstiga samtal att ringa. Så förhoppningsvis kan jag börja på måndag med min 350 dollars medecin :D haha... har man inte medecinförsäkring så har man inte!

När jag var klar och doktron drog jag till starbucks för en kaffe som jag skulle ta med mig hem men den kom inte så långt. Jag spillde ut den på hela mig och min väska, buuhuu! Usch, inte så kul så det var bara att åka hem och städa upp sin röra innan jag började jobba kl 13 idag. Men dagen blev inte så lång. Melissa och Christian åker till Hawaii imorognbitti så jag ska vara barnvakt i helgen. Skulle också vilja åka till hawaii bara så där eller Christan ska dit och jobba. En del har det ju bra! Så jag och tjejerna ska ha så kul i helgen, iaf vad vi hoppas på!

Just nu sitter jag och väntar och väntar, Sofia aupair Sofia, kommer hit vid 3 tiden med sina 2 kompisar från Sverige som ska hit och hällsa på henne. Men det bästa av allt är att jag får lite gott godis från mitt kära hemland. LAKRIS, mm hur gott är inte det? Ska nog blåsa upp den sista madrassen nu och försöka sova lite så tiden går snabbare.

Men vi hörs imorgon då.. Pussen


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag har fått mitt paket idag!!! tack så mycket för den mysiga björndräkten.



Var till posten igår och frågade om de hade något som inte levererats till mig, de hittade inget i går men ringde 7.30 i morse och sa att de hittat ett paket.



Använder mitt belly bandit nu!!



Kram

2009-11-07 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0