The hangover... 22/11

Idag vart det en till slapp dag, fast denna dag delade jag med Sofia. Mötte upp henne på yoghurtland idag vid halv 12 för lunch, en väldigt Amerikans sådan. När Sofia äntligen ätit upp sin sissodär 15 minuter efter mig så drog vi hem till mig och kikade på The Hangover, grymt kul. Älskar Kinesen i den, haha... alla hans klockrena kommentarer till allt. Den handlar iaf om en kille som ska gifta sig och ska därför åka på svensexa till Vegas och där händer det ju en hel del... Som man säger "Thats what happens in Vegas stays in Vegas..."  Grabben som ska gifta sig försvinner och polarna gör allt för att hitta honom...

Efter den filmen så gjorde vi ett försök att försöka titta på en annan film.. hmm va hette den? Gud, jag tappade det bara... Ja, iaf vi fick det inte att funka så då tog vi oss en powernap... Så när jag vakande igen gjorde jag iordning lite te så att vi skulle bli pigga... Sofia var ju helt död idag, hon hade tydligen inte sovit på två dyng och det ger ju sina resultat. Och efter det så tog vi oss en promenad för att njuta av det vackra söndagsvädert innan jag skulle till och börja jobba. För jag jobbad nämligen en stund idag på kvällen och det gick bara bra, Ella frågade mig idag då hon skulle till och sova vad jag gjorde när det stormade ute i skogen när jag var liten?! Hon är så nyfiken, gulligt men en del saker undrar man ju var de får det ifrån.



   





Nu kom ja på vad filmen hette "the ugly truth", har ni sett den? Sen så fixade jag lite bilder idag, från min gata straden...God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsvejs!



Måste precis ha missat dig i morse, gick in och skulle läsa bloggen 06.50 när Nelson åt frukost men då det inte fanns någon nytt inlägg gick vi in på skype, men inget Monster Malin där heller...

2009-11-23 @ 09:01:04
Postat av: jennie

vad gott det sår ut!!!! XD och vilken mysig gata då bor på :P

2009-11-23 @ 14:41:41
Postat av: jennie

ser* XP

2009-11-23 @ 14:42:48
Postat av: Sofia

We are awesome!

Fast jag ser ut som en bakfull mupp men de bjuder jag pa :)

2009-11-24 @ 07:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0