Torsdag och jag mår toppen... 12/11 kl 21:40

Idag var det en bra dag, dagen gick snabbt + att jag fick Finks choklad av Jannina. Hon kom nämligen till parken idag med hennes "unge" så hon kunde leka ihop med Ellla-Bella medans Tessa var i preperschool med mamma. Men idag har det varit ruggit och kallat, en så där 17 grader. Eller det är var temperaturen var för 2 timmar sedan. Så idag när vi åkte och åt på ett Koreanskt ställe så tog de ner alla runtor och takluckan så att jag skulle känna mig som hemma. Då sa jag eftersom jag frös "Ååå, detta är ju precis som att åka skoter"  Jaa, ni behöver inte säga något jag har blivit bortskämd. Saknar sommaren då det var närmare 40 varje dag, då kunde man sola och bada.

Inatt ska det tydligen komma regn också hoppas bara att det slutar tills imorogn då bootcampen startar. Hoppas även att jag hinner med ett träningspass på kvällen men det får vi se. Borde ut och göra något skojj men jag vill ju gärna inte gå ut själv eller det kanske är enda sättet? Nää, nu ska jag in på skype och ragga Amerikanska tjej kompisar.

Joo just de... Nu har jag startat den berömda 6 månaders kuren... Det ska tydligen bli värre i början men efter 2 månader så ska man se resultat. Den som lever får se och ska man vara fin får man lida pin. ( Det ska jag nog kanske skriva på papperet, vad tycker du Sofia? ) De på apoteket blev iaf lika glada som mig när jag fick medicinen, för nu slipper de mitt sprngande där fram och tillbaka.

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tycket att det blir alldeles utmärkt budskap att sätta upp på väggen!



Inga trevliga människor på yogan som vill umgås?



Kram

2009-11-13 @ 09:38:24
Postat av: kusin Lina

Hej Malin

här har det varit flera minusgrader.mamma tycker det är bra,för då kan dom göra snö i romme.



Kram &puss Lina,Ulle och Emelie

2009-11-13 @ 17:25:04
Postat av: lára

haha visst har man blivit bortskämd med vädret! jag tycker nästan att allt under 20 är kallt :O

2009-11-13 @ 18:42:09
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0