Trevlig kväll med Jannina...24/11

På söndag då är det första advent, sinnes. Kom bara på det nu när jag pratade med Lara. Som man säger tiden går snabbt och nu ska det börjas stressa inför den stora dagen, Julafton.

Idag då, måndag, fungerade som alla andra måndagar 06:00 på Newport beach för träning. Sen jobb med flickorna 08:30 och 05:30 slut. Men nu på kvällen så träffade jag Jannina, finska tjejen. Hon följde med mig till en yoga klass (Som jag inte gått till på superlänge, hade faktiskt glömt av hur jobbigt det var). Och shitt pommes va jobbigt det var, svetten bara rann de andra där måste ju undrat va jag höll på med. Men kul var det då så de passen ska jag börja gå på igen. Jannina tyckte det också var superbra träning och kul.

Efter yogan så drog vi till albertsson och köpte pasta och tomatsås som lite senare blev vår middag och en väldigt god sådan. Och medans vi åt så kikade vi på the ugly truth och den var riktigt bra, en typisk Amerikansk romantisk komedi. Katherine Heigl, känd som Issie Stevens i Grays Anathomy, spelade den kvinliga huvudrollen och eftersom jag gillar henne kunde jag ju inte annat än gilla filmen.

Nej, klockan rinner iväg.... Måste sova!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0