Vad ska jag säga idag då? 13/11

Hmm, idag har det varit en så där dag. Ingen lyssnade på mig och dagen var alldeles för lång. En dålig dag med andra ord. Så det finns inte så mycket att berätta om dagen förutom att Sofia + barn kom hit och lekte med oss, och det var så himla kul att träffa henne så vi bestämde träff på Spectrum. Vi shoppade lite och åt Panda express and thats it! 

Imorgon (idag 14/11 host har jag namnsdag) Emil och Emilia är det, så det "firade" jag med att köpa ett par glasögon. Men måste lixom jämt ha en anledning till saker och ting. Gud asså mina ögon går kors och tvärrs måste sova en sväng nu om jag ska orka gå på nöjespark imorgon :)

Om jag vill byta detta till snö? Skulle inte tro det va!

God natt Malin Emilia och God morgon kära släkt och vänner

Puss


Kommentarer
Postat av: sabina

grattis :) spexigt med glasögon hörrdu, tycker att du får ta en bild och visa oss nån dag :)

2009-11-14 @ 11:37:16
URL: http://laballerine.devote.se
Postat av: Storasyster

Grattis på namnsdagen! Håller med Sabina, vi vill se glasögonen.



Kram

2009-11-14 @ 13:47:41
Postat av: moster ulle

Grattis på namnsdagen !

kram moster

2009-11-14 @ 14:56:01
Postat av: jennie

grattis på namsdagen XD

2009-11-16 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0