.... 20/10 kl 20:15

"När jag blir stor ska jag sjunga bäbä vita lamm har du någon ull i Tv. Så det är bäst vi går och köper danskläder som jag kan ha. Du vet sånna där som Michael Jaacksson har..." Haha.. så himla söt var Ella när hon sa detta. Hon sa det i söndags men jag glömde skriva det här.

Allt funkar bara bra med mig, just nu proppmättö... Ätit hur mkt som hellst av Melissas Pumpkin soup, den var riktigt smaskig. I dessa tider ärter man så mycket puma ska ni veta, allt är gjort av pumpa. Istället för jordnötssmör så finns det pumpsmör, pumplatte, glass, pankakor... Det mästa och det är faktiskt gott. Längtar tills jag får smaka på pumapaj, för jag har hört att det är riktigt gott.

Någon frågade efter min mail, [email protected] någon och någon det var ju du Amanda.. :) Så varsegod!



Idag innan vi skulle gå och hämta Ella på skolan så råkade min dator vara på så Tessa och jag passade på att flumma oss lite. Vi tog massa bilder men dessa två är bäst!
Och idag i parken så kom en mamma fram och frågade hur gammla mina döttrar var. Jag bara suckar, ser det verkliegn så ut? Hur får man då killar att komma fram om man ser ut som en mamma med två barn!!??? Haha, skämt åt sidan..

Natti för min del och Godmorgon för din,

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad söta ni är, ni verkar ha det kul ihop.

Nu har jag Stina hemma det känns skönt med lite sällskap.

Här är vädret grått och trist men inga minusgrader idag, du har tur du som slipper höstrusket.

Vi hälsade på lille Nelson igår via skype,längtar efter att få träffa homom.

Massor med kramar Mamma

2009-10-21 @ 07:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0