Ahlgrens bilar...9/10 kl 21:30

Oj, jag har lyckats röra till det lite med datumen. Men har ni inget märks så är det ju lugnt. Och jag ska inte sluta blogga tänkte bara kolla om jag fick några kommentarer:D haha, smart va? Blir ju himla kul för mig att läsa allt jag verit med om när jag blir äldre. Tänkte skriva ut det och kanske trycka en bok, vore inte det smart? Asså, bara för min del... Bara ett ex eller kanske två som jag kan ta fram ibland. Himla bra ideé tycker ja...

Idag åkte jag och Ella till IKEA för att köpa kräftost till soppan som jag gjordre för några veckor sedan men de hade ingen. Melissas mamma fyllde år idag så hon ville göra den till henne men. Det var bara något de hade på sommaren, konstigt! Vi har väl tillgång till den jämt hemma va? Men jag köpte iaf två påsar med bilar och en tub med kaviar.

Nu på kvällen har jag varit med familjen i vår park och tittat på film, madagaskar 2. Det var ett hilma trevligt kalas, alla satt på sina filtar och myste samtidigt som det visades film på stor skärm. Dock önskade jag att jag hade haft uggboots och en supergosig tröjja för det blev faktiskt lite kyligt när man satt stilla där i gräset.

Imorgon kommer Sofia hit, får se vad vi ska göra. Vi hade ju hoppats på LA men jag vet inte hur det blir nu. Vi kanske bara åker dit en sväng och sen hem på kvällen. Aja, det visar sig...

Vi hörs imorgon då. jag finns ev på skype vid 19:00 sv tiden. Annars hörs vi senare i helgen.

P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag var det kallt igen is på bilrutorna och på poolen snart kommer väl snön, det är det väl skönt och slippa.

Ha en bra dag i LA

Kräftost det finns jämt, ingen säsongs vara

Kram

Mamma

2009-10-10 @ 08:07:22
Postat av: Storasyster

Om jag kunde skulle jag maila dig kräftosten som jag har hemma... Jag tycker bättre om naturel mjukost men det har de inte på IKEA här. Hoppas att ni kommer på något annat smaskigt som ni kan laga till Melissas mamma.



Glöm inte att ta med kameran till LA!!



Kram

2009-10-10 @ 13:19:04
Postat av: Lillasyster

Hej hopp. Nu var det verkligen länge sen vi pratade. nu finns det något kul att säga:) Men det tar vi när ingn ser och hör ;)

hör av dig när du är inne på skype.



Saknar dig!

2009-10-11 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0