Back on track... 5/10 kl 22:30

Idag var jag på benen igen och hade flickorna hela dagen. Det gick bara bra, fast har ont i mitt vänstra örat så där så att det går ner i halsen. När man tuggar och öppnar munnen mycket gör det ont. Men med lite piller så blir de bra.

Måndag idag som innebär ballet för flickorna, Ella blir verkligen duktigar för varje gång. Tessa där emot har inte samma intresse, hon springer hellre runt och lever sin egen lilla värd. Så närsta gång ska nog bara Ella få göra klassen så får hon sitta och titta på. 
 
Snacka om dålig fantasi jag hade idag, medans Tessa sov middag visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på åt Ella. Då helt plötsligt fick jag syn på flickornas tangentbord (de har ett gammalt och leker med).som var väldigt smutsigt. Så vi ritade tangentbordet på ett papper så att vi skulle kunna veta vart alla "plupar" skulle sitta och började sedan ta bort de en efter en och diskade de i diskmedel och blekningsmedel. Snacka om vad rent det blev, ser ut som de fått ett helt nytt tangentbord. Fiffigt va, kanske en affärsidé? Tvätta tangentbord? Kanske inte låter så kul men vi hade iaf jättekul.

Nu på kvällen så gick jag iväg och körde lite hiphop eftersom jag var så fruktansvärt trött på att vara stilla. Och även här hade jag en privatlektion. Haha, så nu har jag fått en hel del steg att träna på tills nästa gång. "Du ska göra detta minst 3 gånger varje dag" Broadway here I come...

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad bra att du orkade med hela dagen, måste vara riktiga dunderpiller du fått tag i!



Kul att ni kunde förena nytta med nöje! Borde städa tangentborden oftare än man gör, tänk de tangentborden som används på jobbet eller i skolan som ofta har flera användre...



Kram

2009-10-06 @ 08:50:13
Postat av: Lillasyster

Nu var det ett tag sen vi pratade..

Men som tur är kan jag ju läsa här om hur du har det. Jag har det oxå bra förutom att jag har jätte ont i en tå. Den är lite blå och svullen:( Sparkade i den igår.

Kan knappt gå.

Ta hand om dig!

Kram,

2009-10-06 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0