Because I'am worth it...2/10 kl 22:30

Har verkligen träffat världens bästa doktor idag, Kathleen Hutton. Hon gör till och med egna produkter, www.huttonklein.com. Kan inte beskriva men hon förstod precis hur man känner sig med "dålig" hy. Jag behövde inte säga så mycket förrens hon gav mig ett förslag, Isotretion .... Halelulija! Hon gick på det bästa direkt inget jäkla trams om att; prova det här först sen så går vi vidare... Kommer att börja med den behandligen om en månad för man måste ta en massa blodprov och graviditetstest för att verkligen försäkra en om att man verkligen inte är gravid (skulle man vara det och åt medecinen skulle "ditt" barn komma ut i form av små legobitar). Men det tar också ett tag att få tag i medecinen, för goverment måste godkänna och ge ut den. Avanccerat men efter 7 månader... DONE!

Fick faktiskt en hel påse av henne med produkter som jag ska använda, helt gratis. Som annars hade kostat mig MYCKET pengar. Haha fick även en hel bok där det står vad som händer om du skulle bli gravid undertiden! Avanccerat jag vet, men det är det värt! Melissa har också haft detta och hon säger att det är det bästa som finns...

För övrigt så känner jag mig väldigt hängig, huvudet är tugnt, ögonen är tåriga och jag har ont i alla leder. Kan detta var influensa? Hoppas inte det, men som sagt eftersom flickorna har varit sjuka hela veckan så kanske man får räkna med det. Barn fungerar ju som värsta budbärarna med baciller. Och skolan har ju börjat med, är det många som är sjuka hemma? Här är typ alla sjuka och svininfluensan finns överrallt.

Mår inte så bra så ska sova strax men skye imorgon vid 19:00 Sv och Lux tid! Och förlåt till mina kära kompis Matthias, stavade fel på ditt namn (slarv) ska dock ej upprepas. Hoppas du förlåter mig! ^^,


Den berömda boken "bibeln" och produkterna (American size)

Natti, P

 


Kommentarer
Postat av: moster ulle

Är det verkligen en hälsosam kur om barnen kommer ut som legobitar, eller är det det senaste i USA att man får bygga sin egen baby.



Hoppas du inte blir sjuk , så sköt om dig

Många kramar från kristinegatan

2009-10-03 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0