Soppatorsk 11/10 kl 21:25

Helgen bara susade förbi, förstår inte att det går så fort.

Sofia och jag hade ju planerat och dra till LA i helgen men hela planen gick i kras så vi klädde upp oss och gick ut och åt istället. Vilket var jättemysigt men det fattas ju bara att man är 21 men den åldern den kommer.
  På lördagen så kom Sofia hit och vi drog då genast till en stor skoaffär för Sofia ville ha ett par nya "fin"skor och jag köpte mig ett par billiga tofflor som jag kan ha på mig när jag strosar runt här i lägenheten. 
Sen efter det drog vi vidare till en grekiskresturang, de har verkliegn supergod mat där. Och nextdoor med grekiska resturangen är yoghurtland så vi var ju bara tvungna att äta en sådan. Mätta och belåtna drog vi hem till mig och böt bilen mot cykalr istället och tog en mysig cykletur. Ingen jobbig sådan men min söta Sofia hade träningsvärk idag.  



Idag så har vi varit på möte med min LCC i Huntington Beach. VI träffades på ett ställe som likande en by i alperna är alla gick runt i sånna där konstiga kläder. (Ni vet när sällskapsresan åker skidor och det är en gubbe där som äger en resturang. Is bitte... Minns ni att han hade konstiga kläder, typ hängselshorts och konstig hatt? Så såg de iaf ut de som jobbade och gick runt där)
Vi åt lunch ihop och jag provade något typöiskt tyskt som faktiskt var riktigt gott.

När vi senare åkte hem därifrån och vi hade lämmnat av Ju-ly så började bilen att bete sig jättekonstigt, den svarade inte på gasen och den typ "hostade" några gånger sen la den av. Skojjar du om jag fick panik, "har jag haft sönder deras bil"´.... Jag ringde iaf Christian och bverättade vad som hänt och han trodde att det kunde vara besinstopp men jag var helt säker på att det inte var det för "visare" som jag kollat på stor på halv. Så när de kom och kollade på bilden så var den ju tom på soppa. Jag hade kollat på oljan hela tiden! Dummer, jag är ju så van att ha den till höger men i denna bil satt den till vänster.

Så idag fick jag mitt första motorstopp och som tur var så var det i ett bostadsområde och inte på en 6 filig väg som vi tidigade åkt på. Ibland ska man ha tur! Haha...

  



Träning imorgonbitti so god natt hörs på skype imorgon vid 07:50 svtiden.

Natti, P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter ju som om du hade riktig tur i oturen, men nu vet du i alla fall vilken som är bensinmätaren.



Lustigt med en liten "tysk" by mitt i Californien. Misstänker att du inte åt vit korv....



Kram

2009-10-12 @ 08:30:39
Postat av: Linney

Nyss lagade jag pasta med kyckling och cream fraiche med gräslök och franska örter. Jag kom och tänka på dig. Jag saknar dig. Jag vill att du kommer hem. Jag vill ha dig i Challe-B. Jag vill kunna ringa dig. Jag vill krama på dig. Jag tycker om dig!

2009-10-12 @ 13:55:22
Postat av: Marlene

HAHA, snygg sparkcykel :D

2009-10-12 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0