Idag var det sista dagen med regn, nu blir det 28 grader igen. 14/10 kl 20:50

Idag när jag vankade 05:35 och hörde att det regnade ute gick jag upp och kollade ut genom min dörr och det jag fick se gjorde att jag gick och la mig igen. Jag struntade helt enkelt i bootcampen, hade verkligen ingen lust att ligga på den blöta sangen i spöregn och göra situps. Och ja jag vet jag är väl kanske lite lat men det får man vara ibland. Men jag har iaf gjort ett yogalates pass idag som jag längtat efter hela dagen. Flickorna har varit så sjuka och de har inte kunnat göra något spec, de har mest legat på soffan och tittat på tv. Och lilla Ella då, hon har tappat rösten... Hon har så ont i munnen och halsen så hon kan inte prata, kom ihåg när detta hände mig när jag var mindre och det är inget kul alls. Men jag hade ju sånn tur att jag kunde iaf skriva så jag skrev på lappar vad jag ville osv medans Ella inget kunde göra.

Som sagt en lugn dag i soffan med engelska barnpogram, vilket är ganska nyttigt för mig att titta på. Jag lär mig massor med nya ord hela tiden, jag fungerar lite som en tvättsvamp som bara suger åt sig helatiden. Jag önksade då att jag pratade mer men jag vet inte riktigt vad jag ska prata om när det är så där tyst. Melissa tror ju inte att jag trivs men det gör jag verkligen.

Igår så mådde flickorna inge bra heller, så det var en ganska lugn dag det med. Men vi var till parken en sväng iaf och då var det en liten kille där som var så söt. Han kanske var 5 år på sin höjd och han frågade om jag hade en bil och jag svarade såklart ja och då sa han att han också hade en, en svart bmw... Då frågade jag honom om han hade körkort och då svarade han att "ja, har haft det i 1 1/2 år nu". Haha, han va så serriös när han sa det. 

Inte blev jag någon moster idag heller, men imorgon siktar vi på :) Och imorgon hoppas vi att flickorna mår bättre så att vi kan ha massa skoj som vi brukar. 

Jag lärde mig ett nytt ord idag. En persson som har svårt för att slänga saker kallas Packrat.. Vet dock ej om stavningen är rätt. Men men... Nu ska jag läsa lite ur min bok som jag äntligen har kommit in i inna jag ska sova en snabbis. För imorogn blir det löpning. 

Natti, Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0