Detta inlägg har ingen rubrik... 7/10 kl 21:50

En sak som jag verkligen hatar är det där förbaskade sötsuget, att alltid ha något att tugga på. Och sen när man är trött kommer det ju ännu mer som tex efter lunch. Efter lunch är den absolut västa tiden. Jag dricker vatten och äter frukt, men man ska väl inte äta frukt om man inte är hungrig? Det är väl inte bra för kroppen...
Vilka I-landsproblem vi har, här sitter jag och klagar på att jag är så otrligt sötsugen och tycker det är jobbit. När det finns folk som har det betydligt svårare.

En helt vanlig dag, lite kallare. Det märks att det börjar bli höst nu, men det gick bara så otroligt fort. Nyss var det superduper het och alla klagade men nu helt plötsligt så går alla och huttrar sig för att det är kyligt ute. (Huttrar, heter det så?) Det är faktiskt konstigt hur snabbt man vänjer sig vid värmen. Jag är ju Svensk och ska ju inte behöva känna på det här viset.

Tjejerna mår bra och de har sköt sig till och från som barn gör. Och imorgon ska vi på studiebesök på brandstationen. Det ser de verkligen fram emot, Ella vill se hur deras vardagsrum ser ut osv. Hon är taggad till 100, måste ta med kameran. Har faktiskt den oftast med mig överrallt men jag glömmer lixom av att knäppa kort.
Berättade jag att jag sett färdigt på säsong ett av Lost serien och har med spänning redan sett 2 avsnitt ur säsong två. Jag struntar fullkomligt i att jag tjatar men det är så sjukt bra. Även fast jag får lite kallakora när jag ligger här själv i mörkret och ska sova.

Hoppas ni mår bra, det gör iaf jag med eller utan öronvärk!

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jobbigt att vara sötsugen, vad tror du om att ha lite russin att små äta på? Du kan man ju ta lite då och då, eller det kanske inte är så nyttigt det heller?



Kul med studiebesök på brandstationen, jag tycker att amerikanska brandbilar är mycket snyggare än de som vi har i europa.



Kram



2009-10-07 @ 07:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0