Lill-lördag... 8/10 kl 22:20

Vad kan man säga, ONSDAG och imorgon torsdag. Veckorna bara rinner föbi, galet. Hur som hellst så var vi på studiebesök på brandstationen idag. Tjejerna tyckte att det var så spännande och kul att träffa brandmännen men sen när en av brandmännen tog på sig utrustning och sin gasmask blev de rädd. Tessa tyckte inte alls att det var kul, hon grät och ville bara gå hem. Ella blev också lite rädd men hon är ju en stor tjej, inte kan man visa att man är rädd.

När brandmannnen tog av sig sin utrustning blev det genast mycket roligare, "inget monster"... Så då gick vi vidare in och kikade hur de sov och vart de åt. Och då frågade Ella en av brandmännen "Vad äter ni till frukost"? Haha, hon har fått det från mig... Jag förklarar varenda gång att det är viktigt med en ordentlig frukost. Så hon ville väl bra kolla läget så att de orkar släka alla eldar. Sötnöt! Efter det fick de chansen att sitta i bilen, vilket båda tjejorna gjorde. Sen så tog de fram deras gula jacka som "monstret" hade haft på sig och då blev allt läskigt igen.

Idag hade vi även en play date men Sofia och co, det var ett efterlängtat besök. Det blev ju inget denna helg och ingen date förra veckan så det var på tiden. Som sagt det var ju onsdag idag, vad står då på mitt schema efter jobbet? Nästan rätt.... Yoga.. Jag skriver ju typ jämt om samma saker så ni borde ju kunna detta utantill nu. 

Doktorn ringde även idag, den 6 nov ska jag dit igen och då kanske jag får medecinen så att jag kan börja. Det är inte så långt kvar. Och idag har jag även planderat vad jag och stina ska göra när hon kommer hit och jag kan inte säga annat än att det kommer bli fullspäckat. 

Ska vila mitt huvud lite på kudden tills klockan ringer, får det att låta som att det skulle bara var i 2 timmar. Men det var också meningen, nätterna bara rinner iväg. Iband önskade man att nätterna var längre. Men iaf jobb imorgon 11:30, så yoga imorgonbitti.







Natti, P

Kommentarer
Postat av: Frida

så söta ungar:)

2009-10-08 @ 08:51:34
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Nu vill vi ju veta vad brandmännen äter till frukost?!? Äter de havegrynsgröt?



Kram

2009-10-08 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0