Eneko vann xtera VM... 27/10 kl 21:30

Idag fick jag reda på att Eneko Llanos, triathlonproffset jag träffade förrut, han tog VM guld i Exterra triathlon i söndags. Kul för honom, han hade tydligen varit i ledningen under hela loppet. Han som bara skulle ta detta som en kul grejj nu eftersom han var besviken över sin 14:de plats på Hawaii. Men det gick ju så bra som det bara kan gå :) Grattis Grattis! Även fast han åt efterrätt och drack vin, känn på den ni!



Annars då, inte så mycket. En helt vanlig tisdag, Ella gick i skolan, jag och Tessa hämtade henne vi åt lunch och lekte lite sedan så gjorde vi en massa halloween pyssel. (Ska ta ett kort imorgon så får ni se) Men imorgon har jag planerat att vi ev ska gå till Balboa island och käka glass. Jag ska inte ha någon, jag ska spara mig till mitt Svenska godis som kommer om ca 2 veckor :) Mums!

Så ska jag och flickorna kollla på alla båtarna och njuta av det fina vädret, om det blir något. För idag har det varit lite så där. Himla mulet och blåsigt har det varit, med andra ord ett riktigt Halloween väder. Lite så där kusligt och grått. Ja, och apropå Halloween så har jag nog kanske kommit på vad jag ska vara; en vampyr. Har tänkt på det idag och det kan ju bli ganska enkelt. Behöver ett par tänder lite blod och mörkt smink. Tänkte ha mina svarta jeansleggings och någon topp. Vad för topp är då frågan?

Imorgon bitti är det Boot camp, vet ej hur det kommer gå med ljufter (en blandning mellen höfter och ljumskar som jag kom på) men det går nog bra. Får vi hoppas så att jag kan gå på yogan också. Om man skulle ta och sova lite. Jo, innan jag avslutar detta så kan jag ju medela att ni är endast 8 timmar före oss (CA) i tidsskillnad. Vi har inte ställt tillbaka klockan än. Vi ska tydligen göra det nästa vecka. Skype imorgon vid 16:00 sv tiden, hörs då!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att man äter efterrätt, betyder det i vanliga fall att man inte kan lyckas som triathlet? Och jag vet många VM-medaljörer som dricker vin...

2009-10-29 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0