I am in diego bitch... 18/10 kl 21:00

Vilken helg jag haft, helt galet kul var det... Synd bara att den gick så snabbt, men det gör ju tiden om man har roligt. Eller det var inte bara denna helg som gick snabbt utan alla helger går superfort.

Igår (lör) så kom ju Sofia hit och åt frukost sen så drog vi till San diego. Det tog 1:45 h att köra dit pga all trafik, bilköer som är km långa och detta är tyvärr inget ovanligt men tråkigt är det! Men vi kom fram, "we made it in one pice" och när vi gick ur bilen så stod Lara där och tog emot oss med öppna armar. Det var så himla kul att träffa henne. Hon gav oss en liten house  tour och jag säger då det, vilket hus omg. Helt fantastiskt! Efter det så drog vi till ett shoppingcenter och strosade runt lite. Dagens huvuduppgift var att få mig att shoppa kläder. Vilket jag tydligen är superdålig på men då gick det superbra. Så nu börjar garderoben ta form. 
 
När vi senare var trötta på all shopping så drog vi till Taco bell och hämtade lite god mat, mums. (gud vad jag älskar mat) På kvällen skulle vi på poolpaty så det var typ hem och byta om sen dra iväg igen. 

Poolpartyt, var great... Vi åkte till typ ett litet lägenhetsområde där en massa Svenskar bodde som pluggar till piloter. När man såg va de satt och gjorde typ 8 på kvällen så blev man inte avundsjuk, de satt och pluggade! Men när de väl var klara med det så var det party. Detta innebar Laras och min debut att dricka ur röda plastmuggar som är så typiskt Amerika. Det var fränt kan ja lova, haha... Men vi drack ju inte bara ur de rödamuggarna utan vi badade ju också... vi satt i en utomhus jacuzzi och hade det trevligt spelade rockband. Då en spelar trummor och 2 spelara gitarr och en sjunger. Gud så kul vi hade och Lara gick verkligen in för det stenhårt, hon satt och slog trumpinnarna ovanför huvudet innan låten och taggade till oss andra. Hon avr grym!

Kl 5 ca, var vi hemma och skulle gå och lägga oss : ) haha, så man är ju skapligt trött nu kan ja ju tala om efter bara några timmars sömn och en tur i downtown San diego. San diego var en härlig stad dock hade vi lite orur med vädret, det var väldigt molnigt. Vi gjorde inga direkta turiskt grejjer denna gång men vi kollade runt lite iaf. 

Oj just ja... när vi åkte i bilen under helgen så började vi prata om ålder på killar. Vad som är okej och inte.. Vi kom fram till att killar mellan 20-30 år är mogna men när man kommer till 30 +, då är de övermogna = Fallfrukt. Haha, vi tyckte iaf att det var lite kul. Aa, men.. idag när vi gick in på nordstrom så såg vi Edward och Jonathan i Twilligt, så vi passade på att ta kort tillsammans med de. Snacka om vilken tur, står de där inne bara så där.. Man hade även chansen att kunna ta med sig dem hem om man köpte något Twilligt smycke. Men vi hade ingen plats i bilen så vi avtod. Men hur många vill inte ta på mig nu då? ; ) haha. 

Shit va coola vi e va?  


All trafik, ser det inte kul ut?





me and the twilight stars... haha

Skulle ladda upp ett fimklipp också men jag gör det imorgon, detta får duga för idag... Träning imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hej nu får väl jag ta över sofias jobb:)

Vad kul du verkar ha, skulle hellre vara där nu kan jag säga. länge sen jag pratade med dig.

Saknar dig. PUSS

2009-10-19 @ 07:23:23
Postat av: Anonym

Vilken upplevelse du är med om, och himla kul du har//Annelie

2009-10-19 @ 17:08:46
Postat av: Matilda

Hej Malin! :)

Hoppas du har det bra, det verkar i alla fall så! :) Vi har börjat träna nu igen, KUL! :) Jag ville igentligen bara säga att den klänningen du har på bilden är FRUKTANSVÄRT SNYGG, du passar jättebra i den!

Vi hörs, Puss & Kram! :D

2009-10-19 @ 20:09:52
Postat av: Marlene

Haha, va roligt du har det :D Och jag håller verkligen med Matilda om klänningen, den var kanonfin på dig! :)

2009-10-19 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0