Lite så där pirrig i magen... 16/10 kl 21:00

Idag fick jag världens sötaste bilder på den nya familjen Wise. Jag blev helt varm i kroppen och lycklig. Så himla kul!

Annars idag så har jag inte alls gjort så mycket, jag började inte förrens 13:30 så tog det rätt lugnt på förmiddagen (gissade jag inte rätt). Jag tog golfbilen till fashion island för att kolla lite, men jag hann inte mer än dit och vända. Vi hade helt glömt bort att en låssmed skulle komma och fixa extranycklar till en koffert bak på golfisen. De tidigare nycklarna försvann, tar inte upp hur. Men det var ju iaf bra att få det gjort om de nu tänker sälja den. 
 
En helt okej dag ändå, har ätit middag med flickorna, lekt en sväng och läst ett dussin böcker och ambitiösa mig badade flickorna. De var så smutsiga eftersom de ätit glass idag och ni kan ju tänka er hur man ser ut då som 3 åring? Iaf när jag så snällt shamponerar in Tessa så tar hon upp en mugg med vatten och häller den på mig så jag blir helt blöt. Både Ella och Tessa tyckte det var jättekul, men det tyckte inte jag... Och i badet slänger Ella ur sig att hon vill att jag stannar i 4 år. Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara så jag sa väl som alla vuxna säger "ska tänka på saken"...

Imorgon ska jag och Sofia till San diego, jag har aldrig varit där så det ska bli supertrevligt. Vi ska träffa den fantastiska tjejen Lara som har sin familj där. Vi ska förhoppningsvis hinna med en hel del kanske till och med ett poolparty:) Tror nog att det kommer att bli en kanon helg men andra ord.

Glömde jag säga att flickorna sover? Hmm, så att ni inte tänker att jag är en oserös tjej som sitter här med datorn. 

Hur är det med alla er då? Hoppas det är super! Live life, be brave.. som jag brukar säga.

Tack och adjö. Hoppas min stina får komma hem från sjukan imorgon.

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0