Lost och Röda piller... 4/10 kl 21:15

Mår faktiskt bättre idag, skönt. Tog en till lugn dag med Lost och röda piller (alvedon). Så om jag mår bra imorgon så ska jag jobba... Vi hoppas på det.
Gud, det är jobbit att komma på saker att skriva om när man inte har gjort något. Hade jag inte varit sjuk så hade jag och Sofa åkt till en nöjespark i LA och haft superkul men vi får helt enkelt ta detta någon annan helg.

Vet ni mer då? Detta var min första helg här utan Zinc frukost. Känns faktiskt lite konstigt, börjar alltíd min lördag morgon där. Haha... Oj just ja ni hade kanelbullensdag idag, ni anar inte hur mycket jag är sugen på en saftig, nygräddad söt bulle. Oj, va gott. Kan du äta en bulle åt mig?

Ska faktiskt se ett till avsnitt av Lost sen så ska jag sova, tittar du på lost? Inte visste jag att det var så bra.

Finns på skype imorgon, vid 16:00 tiden (Svensk tid)

P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul att höra att du mår lite bättre! Jag har inte sett ett enda avsnitt av Lost, kanske något man skulle prova på...



Kram

2009-10-05 @ 08:19:24
Postat av: Mamma

Skönt att höra att du piggnat till lite,hoppas att det blir bra nu.

Är inte Lost lite läskigt?



Krya på dej kramar

Mamma och Pappa

2009-10-05 @ 09:41:07
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: Frida

mmm bor har ju bakat massor nu så nu får man nog ta ett antal bullar!!;)

2009-10-05 @ 09:46:42
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej Malin.



Triathlontävlingen i LA gick nu i helgen. Lisa vann, kolla länken.



Kul att även du har fastnat i Lostträsket.



Ha de bra!

// Johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0