Måndag 27/10 kl 21:40

Så var det måndag igen och tametusan den är över också, Gött!

Nu har jag gjort allt för idag och ska strax hoppa i säng, min väldigt efterlängtade säng. Ska bli skönt att sova nu, ska sova så llänge jag kan imorgon. Kan tyvärr inte springa nå, har fått ont i mina höfter/ljumsar. Men det är säkert inget allvarligt, men och andra sidan så förvånar det väl knappast er för det gör då det inte mig.

Gud, en sak till då... Jag hatar Amerikanska posten nu, det har gått 5 veckor nu sedan jag skickade ett paket till min kära syster Sofia. Fattar inte vart det kan ha tagit vägen? Knas, men det finns ju inte så mycket annat att göra än att vänta ett tag till. Eller?

Flickorna har varit så söta idag, massa snälla saker har kommit ur deras söta munnar.

Jag berättade inte för er vad jag hade till middag igår? Jag fick spagetti-squash och köttfärssås, hur gott som hellst och hälsosamt. Kan inte sluta tänka på det om ni får chansen så prova.

Nu är det en dag närmare Halloween och jag blir lite stressad eftersom jag inte har något fixat. Och nu måste jag verkligen sova, sjukt tråkigt inlägg men det får ni ta. Men annars då, hur är det med er? Köpt någon vinterjacka? Apropå det så hade vi 27 grader idag :) Haha...

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Inget paket idag heller...



Neils syster ska klä ut sig till nyckelpiga i helgen om det kan vara till någon hjälp.



Hoppas att du blir bättre snart så att du kan springa igen.



Kram

2009-10-27 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0