Måndag den 12/10 kl 20:20

Idag hade jag det verkligen jobbigt var så himla nära på att börja gråta i parken och när Ella såg det sa hon; "Malin, imorgon ska jag lyssna hela tiden på dig"... Så sött av henne och man kan ju bara önkska att det håller. Jag sa inget hur jag mådde eller så hon bara såg på mig att det var något som inte var okej. Klok tjej det där, men jag klarade denna måndag med.

Efter lunchen idag så läste jag två böcker för Tessa (Billy får besök och Bille och bollen) Läser dessa två jämt, förrut var det de tre grisarna. Kan de utantill, lite fränt är det och Tessa kan de också utantill. För innan jag hinnar byta blad i boken så säger hon en mening eller något liknade. Iaf när hon tillslut sov så gick´jag ut till Ella som satt och lekte och klagade över att hon var trött. Då gick hon upp och la sig i soffan och när jag tittade till henne 15 min senare sov hon. När båda tjejorna sov så kan ni ju tänka er hur tyst det blev så jag la mig också på soffan en stund och jag vakande efter en lång powernap.

Nu på kvällen så gick jag på hipphopp för vuxna och jag tog med mig tjejorna dit eftersom de har barnvaktning där och en massa roliga saker. För det är ju alltid mycket roligare och leka med andras saker än sina egna. Och vem var grymmast idag då? Haha, idag kom det 3 till tjejor (alla var mammor) och vi gjorde samma steg som förra veckan som jag tjuvtränat på lite så det gick som en dans på rosor.

På bootcampen idag så gick det bara bra, Dave (en pappa) frågade om någon hade kissat i mina flingor för att jag var så snabb. Idag visade sig delfinerna igen, det var ett tag sen men nu ska det tydligen bli vanligare att se de eftersom de gillar kallare vatten.

Bild från den kostiga byn.

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Matilda & Stina

Hejsan Malin! :)

Vi saknar dig, ville prata med dig på skype ju!

Vad kul att det gick bra dansen!

Många Kramisar från oss <3

2009-10-13 @ 08:09:21
Postat av: Storasyster

Yo, Who's the Hip Hop queen!! Du ser ju inte ut som någon hiphop dansare på bilden dock...



Får se om jag hinner med att läsa bloggen i morgon, ska vara på plats mellan 7 - 7.30, kommer kanske inte att kunna läsa den på fem dagar!!!



Kramar i massor

2009-10-13 @ 08:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0