Pumking carving...29/10 kl 21:00

Ni anar inte hur skönt jag sov inatt, somnade i sängen med mjukisbyxorna på. Vart himla varmt och gosigt då, i vanliga fall ligger jag annars och fryser.

Idag så började jag min dag vid 9 tiden hos doktor, eftersom jag skulle ta blodprov. Man var tvungen att göra det på fastande mage så jag drog till starbucks för en kaffe efter och där så står det en Svensk tjej bakom mig som var supertrevlig så jag slog mig ner med henne.

Hon hade någon sorts superkraft, hon kunde se hur min energi rörde sig i kroppen och hur jag mådde. Hon tyckte att jag skulle börja med meditation för att få ro. Hon ville hjälpa mig med att få ordning på mina energifält så jag ska ev hem till henne imorgon och så ska hon på med kristaller osv för att få energi.
Detta ska även vara bra för ens hy, så ja tack.. Helt klart värt ett test! 

Hon hade även en dotter på 2 år som hon ev behövde lite hjälp med ibland och det säger vi ju inte nej till. Lite extra kosing är ju aldrig fel. Men om hennes kristaller och grejjer funkar på mig så kan man ju ha en liten deal där.

Torsdagar är nog min favorit dag på hela veckan, vet inte varför men det bara känns så. Flickorna var supergulliga och vi hade så kul så. Vi gick på artclass och lekte, jo medans jag satt och väntade på att artclassen skulle ta slut så råkade jag sitta lite för skönt och slumrade till. Hoppsan, lite pinsamt var det men också lite kul på samma gång.

Nu på kvällen så har vi gjort pumking carving med grannarna. Himla mysigt och kul (kan fixa kort imorgon)! Jag vågade mig på ett lite mer avanccerat mönster och det blev faktiskt riktigt bara! Deras granne rostade fröna och hjälp va gott det var, de var varma och krispiga. Helt galet gott och vi har sådan tur att vi får mer imorgon.

Jättekul att ni kommenterar men snälla lämna ert namn så jag vet vilken du är! Tack...

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsan!



Har inte varit så bra på att kommentera på sista tiden, men jag hoppas att jag har en bra ursäkt.



Kul att du träffat en riktig häxa lagomt till Halloween helgen... Hon var säkert super trevlig.



Väntar på att klockan ska bli 4 så att jag och Nelson kan gå och möta Stina vid bussen.



Kram

2009-10-30 @ 10:59:54
Postat av: moster

Det måste vara kul att få vara med om en riktig halloween en sån som dom har där borta i Amerika. Du får ta lite recept på allt gott du äter där, jag är väldigt nyfiken.nu ska jag ta och åka hem från mitt skolkök och tänker inte åter vända hit förren snön är borta och vår solen lyser.



Ha en trevlig helg!

Tusen spök kramar från moster ulle

2009-10-30 @ 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0