Ska jag sluta blogga? 9/10 kl 20:45

Hmm, ja kanske det... Ganska jobbigt och inga kommertarer, vet ju inte äns om det är intressant att läsa det jag gör.

Glömde ju skriva vad brandmännen åt till frukost; de äter precis som oss, flingor, ägg, gröt, smörgåsar mm. Så nu vet ni, haha.

Idag så träffade jag en svensk mamma på stället där jag gör yoga och flickorna ballet. Hon hade en son som inte kunde svenska så bra så hon ville att jag skulle vara med han några timmar i veckan och bara prata svenska med honom. Kan inte hon det då? Nja, när hon pratade med mig pratade hon svengelska och jag frågade ju såklart hur det kom sig och då fick jag reda på att hon bott i USA hela sitt liv. Hon flyttade hit när hon var bäbis så hon skulle bli jätteglad om jag ville hjälpa henne.

Eftersom jag har tjejorna heltid blir detta på helgerna och kanske på torsdagförmiddagar om jag börjar senare. Flickorna går först!

Annars har jag inte gjort nått spec idag, gick på pedekyr medans Ella var på art class och tessa bar hemma med mamma och sov. Mina fötter var värre än värst så det var skönt, tjejen som gjorde det på mig gav mig en fotfil och sa till mig "försök att använda denna varjegång du duschar"... Tycker nog att detta sa en hel del om hur mina flippfloppsfötter var. Haha....

I helgen drar jag och Sofia till LA för att ha kul och träffa folk. Vi åker på lördag och stannar tills på söndagm, en liten weekend. Ska nog faktiskt ringa henne nu! God natt på er! Skype imorgon vid 07:50 tiden (SV)...

P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Neeeeej blogga vidare du, jag läser varje dag det är så skönt ind emellan all ..... matte:)

Kram Natta

2009-10-09 @ 10:02:44
Postat av: bror

hej syster! du får inte sluta blogga. är det roligaste som finns att läsa när jag kommer hem från rättvik. snälla sluta inte blogga. hörs på skype hoppas jag.

annelie hälsar och kramar

kram bror

2009-10-09 @ 10:41:29
Postat av: Storasyster

Klart att du måste fortsätta att blogga!! Det är höjdpunkten på dagen att läsa din blogg.



Kram



2009-10-09 @ 16:28:45
Postat av: Frida

jag vill se bilder på ditt hus där du bor och din hostparents och sånt:)

2009-10-09 @ 19:44:27
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: jönsson

ja läser=)

2009-10-09 @ 22:32:54
Postat av: adam

hej Malin i paradiset.

nu äntligen kommer några rader från skäve. Hör är det höst - 2,8 grader i morse och i dag mulet, men vi har haft några soliga dagar.För övrigt är allt sig likt här. Du får inte sluta skriva fast vi är så dåliga att svara, så får du inte simma ut i havet och inte ut på någon 8:a filig väg. roligt att du har det och att du trivs hos din familj och arbetsplats och att du har fått kompisar, men passa dig för killar så du inte blir som sofia, och nu blir ju du moster. Sköt om dig nu och ha det bra. kramar fåron farmor O farfar vid datorn adam söndag 11/10 kl 11.41

2009-10-11 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0