Sol och bad...22/10 kl 21:50

Idag var det riktigt fint väder så jag och Ella passade på att gå ner till stranden för att njuta av det fina vädret. Känns väldigt konstigt att bada när ni där hemma har minusgrader och ni planerar för era jack köp. Men annars så mår jag bara bra. Allt har ett himla flow nu, eller ja nästan. Har kommit till helvetes veckan nu som sker en gång i månaden... Ni anar inte hur godissugen jag är? Men nu är det bara en dag kvar sen så är det lördag och då ska jag äta yoghurt men massa gott på.. Längtar som tusan!

Imorgon är det boot camp igen och vi ska spela fotboll och jag ska ta det lugnt... Vill ju inte skrämma iväg gruppen när min vinnarskalle kommer in.

En sak till, jag är helt galet kär i tv.serien Lost... Ville bara att ni skulle veta det nu innan jag ska sova... Min dag börjar kl 12 imorgon så hinner nog med lite skype imorgon! Hoppas ni har det bra och jag saknar er alla!

Pussar och Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0