Tävlingsmännsika... 21/10 kl 21:15

Gud, idag på bootcampen trodde jag att jag skulle få tuppjuck! Ni som känner mig vet ju vilken tävlingsmännsika jag blir när det handlar om sport. Om jag inte vinner eller om det inte går bra, gråter jag för att jag är så arg så arg. Vi Spelar ju fotboll varje gång typ på Boot campen de sista 10 min och jag har verkligen varit jätteduktig med att inte överreagera men idag så blev jag riktigt sur. En tjej kom och slog bollen ur min hand, vilket vi alltid kört med att så får man inte göra men det struntar vi helt enkelt i idag. Suck, och jag vet att detta är en barnslig sak men nu har vi ju svaret på varför jag kör triathlon. Jag klarar helt enkelt inte av lagidrotter.
Och det vi gör på boot campen är verkligen inget serriöst, bara på skoj men men.

Idag lurade Peter (tränaren) ut på en löparrunda i sanden, alla är superhungriga och då springer vi förbi ett bageri med dounats??!! Vad tänker han med... Just då kunde jag ha dödat för en tugga eller två.

Var även iväg på yoga idag, det gick inte så bra idag... Men imorgon bitti är det ju dags igen så då hoppas vi att det går bättre. Startar inte min dag förrens 10:45 imorgon, så hinner med lite saker innan. Så ska gå och köpa russin imorgon, har inte ätit det på superlänge.



(Bilden är från Laguna)

Plikten kallar,

P


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Du har det för bra du. här är vädret skit dåligt som vanligt.

idag har jag vait hemma hos mormor och morfar, vi åt älg. det var super gott.

kramar

2009-10-22 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0