Trött, shoot me... 19/10 kl 20:00

Kan inte säga så mycket än att hegen har tagit sin hämnd, jag är så TRÖTT. Och imorse när klockan ringde sa jag högt för mig själv, shoot me please.
För övrigt att jag har varit en sombie idag så har det varit en ganska okej dag, Ella är frisk och ska till skolan imorgon men Tessa däremot mår inge bra. Barn ni vet.. Sjuka jämt.. Ja, just ja... Doktorn här sa till Melissa att om man är sjuk mycket som barn så slipper man det i tonåren... Detta måste då va falskt för jag har verkligen inte märkt av det. Eller hur mamma?

Idag så sa Ella att när hon blir stor så ska hon åka moppe och köra skateboard och jag skulle sitta och titta på då. :) haha.. Sen idag när hunden Max låg och sov på ryggen så pekde Ella på hans snopp och sa " Malin vet du vad detta är? Det är en penis :) " Haha.. Tack Ella för att du informerade mig det.



Flum Flum, haha... Men ändå..

Natti, P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Malin,ja måste skriva ett mail till dej, vart ska jag skicka de?:P

2009-10-20 @ 17:56:35
Postat av: Storasyster

Hej!



Har läst bloggen varje dag från Neils blackberry, men har tyvärr inte kunnat kommentera.



Låter som om du har haft en toppen helg!



Kram

2009-10-20 @ 19:07:44
Postat av: Geléhallonet :D

När man hör dig skratta så saknar man dig min lilla godisnapp :D

2009-10-20 @ 20:20:54
Postat av: frida

där har jag varit, i sandiego alltså haha! på sea world haha!;)



PUSS du verkar ha det bäst!

2009-10-20 @ 23:07:07
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0