VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLE NELSON...15/10 KL 20:30

Nu är jag moster, moster Malin inte så tokigt va.

Idag har flickorna mått betydligt bättre, vi har kunnat gjort saker idag. Och hela dan har jag väntat på sms med rapport från bb. Jag förklarade för mina flickor att när det plingar till i telefonen så vet vi vad det blev. En liten Nelson blev det :) Så det har jag firat med fika på starbucks ikväll för mig själv.

Imorgon ska jag jobba kväll så börjar inte jobba förrens kl 13:00 så då hinner jag göra en massa saker innan. Funderar om jag skulle klippa mig kanske, är nog på tiden. Men det blir nog som vanligt, att jag slappar i sägen med Lost. Låter också ganska lockande. Har ingen frukost hemma heller så det blir nog zink, gött.

Inte fick jag reda på hur det var med minb syster Stina heller, fick ju ta reda på allt själv...TACK! Bara för att jag är på andra sidan jorden betyder det inte att jag inte är nervös och undrar hur allt gått. (min syster har operetat sig i magen) Men nu vet jag iaf att det gick bra!

På bootcampen imorgon ska jag kötta, ska köra tills jag stupar. Eftersom jag inte var med i onsdags. Nähä, finns inte så mycket mer att säga nu.

Natti, P


Kommentarer
Postat av: mamma

2009-10-16 @ 08:36:31
Postat av: mamma

Hej Moster Malin!



Det är tydligen din blogg man ska läsa för att få reda på någonting.

Stina mår mycket bättre idag men har fortfarande ont i huvudet men vi håller tummarna att hon får komma hem idag jag tror att det är sjukhusmiljön som gör att hon får ont i huvudet.



tusen kramar Mamma



2009-10-16 @ 08:41:25
Postat av: Josefine

Grattis lilla moster! :D

2009-10-16 @ 09:13:12
Postat av: morbror

hej moster malin! har äntligen fått tid att läsa din blogg. du får gärna filma lite mera och visa. hoppas flickorna blivit friska. här rengnar det i massor. jätte trist. ha det bra annelie och miranda hälsar.

nu ska miranda skriva något åt dig.



yuiopytjotreadffffffffffff uoåiyyreeh.

2009-10-16 @ 11:05:25
Postat av: moster ulle

Grattis ! nu är du också med i moster klubben , och det är inte fy skam de häller. Hoppas du har bättre väder än vad vi har , för här är verkligen grått och trist.



Massa kramar från kristinegatan

2009-10-16 @ 16:18:47
Postat av: jennie

jag tyckte om hulken mer XP

2009-10-16 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0