Vilken dag...30/10 kl 23:45

Oj, vet inte riktigt vad det var för dag idag. Efter att jag ätit frukost med tjejorna gick vi till parken en liten stund innan Melissa skulle plocka upp oss för de klippte sig idag. Iaf, Ella ropar på mig och ber mig att skynda mig så jag gör ju det. Men då i min väg är det som en liten mur som jag hoppar upp på i farten och gissa vad... Min byxa spricker där bak! Hjälp va pinsamt... Är inte då dags att köpa sig ett par nya? Joo de är de.. Klart att det är lite tråkigt när ens favvoriter går sönder men men...

Så när vi var där uppe i parken så hade jag inte tid att gå hem för att byta byxor så jag tog min sjal och knöt runt midjan. Detta såg väldigt knasigt ut men man vill ju inte visa trosorna för de konservativa människorna(Amerikanarna). Och detta fick duga tills vi kom hem från frisören.

Flickorna var jätteduktiga hos frisören, kunde verkligen jag sitta still så där när jag var lika gammal. Tror inte det! Tessa klippte sig först så medans Ella klippte sig sen så lekte Tessa med ett mörkt läppglans (typ brunt) som hon målade i hela ansiktet typ. Jättesnyggt vart det men det åkte av ganska snabbt, hon frågade om hon fick sitta i mitt knä och jag sa ju naturligtvis ja. Vad fick jag för det? Hon gnuggade av ALLT läppglans på mig, haha. Så jag kände mig jättefin när vi efter frisören åkte och käkade lunch. Det kom faktiskt fram en äldre man och sa; "Någon har visst haft choklad till frukost, haha"... Som om inte jag skulle byta tröjja efter frukosten om jag spillde "så" mycket.

Men förutom detta så var min dag super, njuter varje dag... Ja just de, nu är min Halloween kostym kirrad. Gissa vad det blev?......... Jag ska vara en indian, super snyggt haha. Jag fick helt hjärnsläpp på partycity. Det var så sjukt mycket folk där och olika saker att välja på. Jag hade velat varit Sandy i musicalen Greas eftersom de har 30 års jumileum men den dräkten hade de bara online. Appropå Greas så såg jag en Rizzo barbie idag på leksaksaffären, funderar på att kanske köpa den. ( Ni kommer väl ihåg min superinsats som Rizzo i 6:an?)

Kom även nyss hem från Spektrum och där var det längesedan jag var med Sofia. Vi strosade runt lite och tittade på allt och alla innan vi bestämde oss för att äta. Och denna gång blev det inte Cheescake F utan vi körde på Yard house som har världens godaste Turkey burgers, så jag slog till med en sådan. Efter maten så bestämde vi oss för att dela på en brownie så vi beställde in en. Herregud säger jag, en brownie här har samma storlek som en hel Svensk kladdkaka, GALET. Jag som tänkte mig en liten fyrkantig sak men nej då och vi som var så nära på att beställa in två stycken. TUR DE! Men gott var det då.

Imorgon bär det av till San Diego för att fira Halloween men Lara och C.O som jag ser fram emot. Så då hörs vi på söndag för imorgon lär jag då inte hinna! Kanske dags att sova ska upp och göra en steppclass med Melissa imorgon! Jo just de, imorse var det nog den finaste soluppgången jag sett i hela mitt liv. Den var helt galet fin, till och med de andra på boot campen önskade att de hade haft cameran med. 

Natti! Happy Halloween...



Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan malin.

spar byxorna tills du kommer hem. då kan farmor laga dom. hoppas du haft det trelvigt på partyt. får läsa när jag kommer hem från rättvik. ha det bäst så hörs vi. kram vi på hedmans

2009-11-01 @ 22:07:16
Postat av: Anonym

hejsan malin.

spar byxorna tills du kommer hem. då kan farmor laga dom. hoppas du haft det trelvigt på partyt. får läsa när jag kommer hem från rättvik. ha det bäst så hörs vi. kram vi på hedmans

2009-11-01 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0