Yoga + pilates =Yogalates 30/9 kl 21:00

Nyss hem kommen efter mitt yogalates pass, hilma kul är det. Men jag blev och må illa denna gång också och då frågade jag henne varför och hon sa att det kan ha att göra med avslapningen. Att du blir så lugn och släpper allt. Annars todde hon att det kunde bli så om man åt mat för nära in på. Då frågade jag henne om man skulle äta minst 4 timmar innan och det var falskt enligt henne, en timme innan räcker. Och det bästa med allt är att jag inte börjar förrens 12 så då hinne jag på samma pass imorgon bitti.

Har faktiskt planerat min dag ganska bra imorgon, först yoga sen jobb och då går Ella på artclas en timme så då hinner jag springa. Sen åter jobb.

Idag var jag back on track på boot campen, åkte dit själv imorse eftersom Melissa hade varit uppe med flickorna hela natten för att de var sjuka och inte mådde nå bra. Men iaf jag kom dit och de blev glada av att se mig. (Va inte på boot campen på hela förra veckan + denna måndag) Och som vanligt min tur då, så var det löpning på chemat... Blää 8 km på sanden, suck! Jag har egentligen inget emot det men jag tycker lixom att löpningen klarar man av på egen hand. För när jag går till boot campen vill jag trimma musklerna!

Lilla söta Ella då, hon var supermysig när tessa sov, hon ville ligga under en flit med mig på soffan och mysa lite. Så jag kliade henne på ryggen och berättade historier i en hel timme. Och imorgon hoppas jag att de båda är friska så att de kan gå till skolan för tessa ska också till sin skola och prova på inför våren. Hon har verkligen längtat efter det!

Och idag var det ju draget på min förra skola, då det är dragkamp över götakanal mellan natur och samhäll. Tyvärr vann natur i år.. Attans! Men sam kan ju inte vara bäst jämt. Eller vad tycker ni gammla och nya platenelever? Hoppas ni hade kul på kvällen och att ni tog det lugnt. Och Om det hände något sånt där skvaller som kan vara kul att veta så säg det till mig!

Frukost på Zink efter Yogan? Kanske det...

Puss Malin


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter som om du har blivit ett riktigt yogafan, men det är skoj att du tycker att det är så kul. Tror att det kan vara himla nyttigt.



8km löpning i sand låter väldigt jobbigt, jag tycker att det är jobbigt nog utan sand.



Kram

2009-10-01 @ 07:46:35
Postat av: mamma

blir lite avis, här är det frost och kallt idag skulle vilja ha det varm och skönt som du.

Jag tycker du verkar ha det bra där borta.

massa kramar



2009-10-01 @ 08:24:22
URL: http://malnjelk.blogg.se/
Postat av: mamma

blir lite avis, här är det frost och kallt idag skulle vilja ha det varm och skönt som du.

Jag tycker du verkar ha det bra där borta.

massa kramar



2009-10-01 @ 08:25:15
URL: http://malnjelk.blogg.se/
Postat av: lillasyster

gårdagen var kul:) men någe skvaller har jag inte. Tror jag inte?! :) Det var lungt igår så du vet:) Kram

2009-10-01 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0