Den hemlösa snoppen... 27/9 kl 12:00

Glömde att berätta för er om den mest vidriga upplevelse jag varit med om här i Orange county. Igår när jag och Sofia var påväg till IKEA så satt det en hemlös hög gubbe på en bänk. Och precis när vi åkte förbi så slängde han fram snoppen och kissade på gatan SITTANDES kavr på bänken! Så jäkla äckligt asså, kommer drömma mer mardrömmar om den än skräckfilmen igår.

För tillfället så ligger både jag och Sofia som två utslagna sjölejon på min säng. Vi har nyss ätit 15 pankakor var! Det ni... Så jag tror att det blir en lite nap nu...

Förövrigt så är ni dåliga på att kommentera!

P

Kommentarer
Postat av: jennie

äckligt !!!

2009-09-28 @ 14:43:00
Postat av: stina

appropå snoppar jag läste gammla sms igår och jag såg att jag hade ditt kvar som jag fick på mallis. men nu är det garanterat borta. Kram

2009-09-29 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0