Djurplågeri 31/8 klockan 22:40

Idag så har jag upptäckt ett nytt beetende hos Ella, djurplågeri.
Jag som trodde att det bara var pojkar som rycker av vingarna från nyckelpigor osv. För det är precis var Ella har sysslat med idag men det var inte det enda, hon mosade också 3 myror och 2 sniglar. Jättekonstig har hon blivit mot djuren och jag undrar vem det är som lärt henne det? Och detta har jag läst att kan leda till kriminalitet i vuxenålder. Vi får väl för all del hoppas att det inte blir så, men vem vet.

Den andra snigeln mosade hon när vi satt och åt middag och det gjorde att konsistensen på mozzarellan genast blev mycket godare, NOT. Jag brukar verkligen inte vara så känslig men när det gäller sniglar så usch! Visste ni att jag inte äter svamp för att det "kan" ha varit en snigel på den?! Haha...

Annars så har dagen gått bra, började dagen 9:30 så det var skönt. Hade hoppas att någon skulle vara på skype då men nejdå. Får väl försöka imorgon då kanske klockan 17:00 Svensktid!

Jösses imorgon så är det bara 3 och en halv månad kvar till jul, tiden går så snabbt! Och det är då förhoppningsvis min syster Stina kommer. Galet jag åker ju snart hem så fort tiden går.. Haha...

Off and go, dags för sägen. Satsar på en tidig kväll!

P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja du har rätt, tiden går riktigt fort. I dag är det September och hösten har börjat, märker dock som tur är inte så mycket av det ännu då det fortfarande är 30 grader och blå himmel. I dag är det 54 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum...



Räknas det om man mosar spindlar och sprejar dem med insektsspray, dvs att man blir kriminell?



Kram

2009-09-01 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0