Hallå Sverige och Luxemburg 24/9 kl 22:30

Idag så hade jag hand om Alexander också, jag har väl berättat om det? Att jag skulle ta hand om ett barn till...
Han kom iaf till parken idag på förmiddagen där jag och Tessa mötte upp honom. Till en början var han blyg men han repade sig ganska snabbt. Han tyckte det var läskigt att vara där med oss utan Ella (hon var ju på skolan)... Så när hon slutade gick vi upp och hämtade henne och den tappre killen Alexander gick nästan uppför hela backen! Väldigt imponerad, Flickorna Andersson har en tendens att bli tötta i benen väldigt snabbt, men han gick på så fint så.

Som sagt jag jobbade till 3 sen startade jag igen kl 6 för M och C ville ut och äta middag. Och det gick jättebra för flickorna att somna idag, Ella sa först lite så där stöddigt som barn kan vara ibland "jag tänker alldrig sova" och jag bara jaja... Vad hände 5 minuter senare då... hon sov så sött!

Tog lite bilder idag på berget/backen så att ni kan få se... 





Ja som ni kanske ser så är det en ganska lång backe.. Den översta bilden visar corona del mar och vi är ändå bara halvvägs upp. Ganska bra utsikt där ifrån!



Och så en bild på en av sötnosarna!

Natti, P




Kommentarer
Postat av: frida

Så söta barn!:) Hoppas allt är bra med dig malin, du verkar ha det det iallfall:)

2009-09-25 @ 07:56:30
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka fina skor hon har:)

2009-09-25 @ 18:44:40
Postat av: Storasyster

Vad hände i Fredags!?! Lördag morgon och inget att läsa...



Kram

2009-09-26 @ 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0