Footstep dans 25/9 kl 23:30

Indisk-Höft dans låter det bekant? Haha, kom nyss hem från mitt lcc möte som ägde rum på ett festivalområde. Och kvällens ämne var fot step, en sorts dans som påminner om indien. Har ni sett filmen Bombay så fattar ni vad jag menar. Det var iaf jättekul, synd bara att man inte var så duktig. Men jämfört med er så måste jag vara grym om det inte skulle vara så att du vore ett proffs i denna dans. Det var iaf helt sjukt populärt, det var kanske 2000 männsikor som försökte dansa.

Där på träffen så träffade jag en tjej som jag började prata med och ju mer vi pratade så kom vi in på Twilight och vet ni vad hon säger då då!! Jag stod en meter EN METER ifrån Twiligt-Edwar i New york. Helt galet, jag är SÅ avis på henne. Och det puckot tänkte inte på att ta autografen...Oj oj oj vilken nolla! Hon var ioförsig 28 år kanske hade med det att göra eller det måste vara så för vem hade inte typ tagit på honom när man hade chansen. Ja, jag vet jag är sold på honom...

Idag gjorde jag pankakor till frukost åt barnen och de var så goda så jag åt 6 stycken själv och innan det hade jag en tallrik med gröt. Så jag orkade ingen lunch idag, vi hade en tidigt lunch idag men ett par vänner. Men jag fick i mig en Yoghurt 3 timmar senare iaf. 
Och  när jag var i parken med Ella så sket en fågel på mig, äckligt.





Jag har min tyska kompis Svenja till vänster om mig och den fanska till höger på bilden ovan.
Dels så ser nu hur mycket folk det var där. Skype, vid 5 tiden (sv tid )

Natti, P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad fräkt, det var väldigt puckat av henne att inte ta autograf jag hade nog hoppat på honom om jag sett honom! :P Har du läst börckerna Malin?? Dem är riktigt bra mycket bättre än filmen. Jag är på den sista nu ;( sorligt nog. Vi hörs vännen och ha det bra, KRAM!

2009-09-26 @ 16:39:36
Postat av: jennie

twillight äger!!! har du läst stepanie mayers nya bok. #genom dina ögon" heter den på svenska, kommer inte ihog vad den heter på engelska. men den är också riktigt bra XP

2009-09-27 @ 20:42:31
Postat av: bror

hej syster!!

jag ligger två veckor efter på bloggen. när en fågel skiter på en så betyder det att du kommer få tur. min kära annelie och miranda hälsar

2009-10-02 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0