En lång jag... 8/9 kl 21:20

Idag vaknade jag av att Melissa ringde och väckte mig halv 7 imorse och frågade om jag kunde börja jobba. Då var det så att bilen hon skulle ta till jobbet gått sönder så hon stod stilla på motorvägen halvvägs till LA. Så Christian var tyungen att åka iväg men en annan bil. Motorn hade tydligen blivit överhettad, kylarn hade gått sönder... Jag kan inte så mycket om bilar, men det tog iaf 3 timmar att laga. Så nu funkar bilen ett tag till men det är ju på tal att skaffa en ny så. 
 
Så idag med andra ord har jag varit trött men det var bara att hålla igång hela tiden. Flickorna fick åka racer-vagn till parken idag (när jag springer men vagnen) det tycker de verkligen är superkul. Och det är ju bara bra för jag får ju träning på samma gång. Flickorna har skött sig exemplariskt idag så dagen flöt på som bara den eller ja, Tessa målade den vita hunden med en lila turspenna så hon är lila på ryggen. Haha.

Imorgon blir det en vanlig dag, fast börjar 09:30 istället. Så hinner med skype innan!

Orkar inte mer nu, men det blir nog mer imorgon... Natti,

P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0