Frukost time... 4/9 kl 08:28

Sitter här och nu äter in frukost efter dagens Bootcamp och idag såg jag ännu mer delfiner. De hoppade och skvätte på varandra. Ska försöka ta något kort så ni får se, men jag tror inte att jag kan ta med mig någon hem Miranda. Det blir nog lite svårt har nämligen hört att delfiner är jätteflygrädda. När du blir större får du också åka och titta på dem.

Ska strax iväg och jobba men ska först passa på att säga ett stort grattis till min kusin Jennie som fyller 18 år idag. Så ikväll blir det nog fest för hennes del. Kul kul!

P


Kommentarer
Postat av: jennie

tack för grattulationerna och det vart en lyckad fest synd att du missade den ;) XD

2009-09-05 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0