Golfbilen lockar många blickar... 4/9 kl 23:18

Har nyss varit ute och strosat runt på balbo island men Frida i golfbilen. Så det har varit en lugn kväll, hade kanske velat sova lite tidigare idag men det gör då inget. Jag kan ju inte sova när jag är här, måste ju uppleva saker och ting.
Iaf när vi satt på färjan över till Fastlandet så såg vi en 3 våningsbåt (modell super-duper-jätte-dyr-bara-i-dina-drömmar-Lyx) glas fönster, kristallkronor, bartenders och så naturligtvis en massa rika människor. Jag skulle då inte säga nej till att vara på den båten. Ångrar stort att jag glömde min kamera denna kväll.

När jag och Frida gick runt och gick förbi alla uteställen men massor av folk kände man sig som en tonåring igen. Om du kanske glömt det så måste man vara 21 här för att överhuvudtaget kunna göra nått. Men vi hade då mysigt ändå. Vi strosade runt i lugn och ro och kikade på alla konstiga människor. Joo just de, det var folk som surfade nu! Asså, det är bäcksvart ute! Hur vågar de, jag skulle då aldrig göra det.

Nä, måste sova nu.. Har lovat en pappa från boot campen träning imorgon bitti så bäst att vara i form.

P


Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Hej hej. Skönt å höra att du har det så bra.

Kramar farmor och farfar

2009-09-05 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0