Har jag blivit en groda? kl 09:00 12/9

Har nyss varit ute och sprungit en sväng här på morgonen, gick upp klockan 7 denna lördag också. Det är inte klokt va morgonpigg man är på helgerna medans man på veckorna skulle kunna göra vad som hellst för att få ligga kvar i sängen. Visst är det konstigt?
Iaf löpningen gick segt idag, det var inga lätta steg som yrade runt här i OC utan det var supersuper tunga! Men det blev en bit ändå och nu sitter jag här med värmeblåsor över hela min rygg och lite på benen och magen. Vad är detta? Det var ju molningt när jag sprang. Konstigt, men jag har iaf duschat kallt nu och skippar nog beachen idag. Vill ju inte bli en groda! Hoppas bara Sofia går med på det, tänkte istället erbjuda henne att åka till en outlet i Hunington beach.

Och idag blir det upp till bevis, kommer jag att klara soppan?

Hörs på skype mellan 7 och halv 8 Svensk tid, ska bara gå och äta frukost på... Gissa!          Zink

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0