IKEA 11/9 kl 21:00

Minns ni denna dagen för exakt 8 år sedan? Det var då World Trade Center blev attackerat... Så denna dag har varit en speciell dag för alla Amerikaner. Alla har sina flaggor på halvstång och man blir överöst av detta på tv och radio. Men detta gör mig inget, blir faktiskt ledsen och frustrerad när jag tänker på det. Det finns inte ord för att beskriva dessa idioter som gjorde det. Vilka jäkla pommes asså! 
  
Jag tänkte inte på detta i morse när vi gick till parken och såg alla dessa falggor i refugerna. Så Ella frågade mig varför de var så många flaggor och jag svarade då att det kanske var någon som hade ett stort kalas, typ kungen fast de har ju president. Haha... Då sa hon att det skulle hon också skulle ha så många flagGor när hon fyllde år. Men nu vet vi ju svaret så ska försöka att förklara detta för henne imorgon vilket inte blir helt lätt.

Idag så började jag att jobba vid 7 på morgonen för deras mormor var tvungen att åka iväg på något viktigt möte. Flickorna sov fortfarande när jag kom så jag satte mig vid datorn och kollade lite. Loggade in på skype och Farfar var den enda som var inne man han svarar aldrig. Farfar, du måste ju svara! 
   Annars idag så har vi tokat runt och vi har även bakat cookies till deras mamma. De blev supergoda så när jag kommer hem Skulle jag nog kunna livnära mig som cookies-försäljare.

Var även på Ikea idag och folket där asså "Men gud är du Svensk?" Åå, va lyx.. Hur många ikea har ni där egentligen? Det är världens bästa affär" Vad ska man säga? De har ju så rätt så Sverige + ikea = Sant!
Jag åkte dit för att köpa kräftstjörtar och kräftost, ska nämligen göra soppa imorgon som är supergod. Jag fick tag i allt men de hade inte bara stjärtarna så jag fick köpa hela och inte nog med det köpte du 2 paket så fick du ett tredje så har 3 paket i frysen nu. Så nästa helg blir det nog kräftskiva. Hoppas bara att soppan blir god!

Natti, P





Kommentarer
Postat av: Anonym

kfäftor är så gott XD, jag ska åka och käka kräftor som jag själv fiskat nu XP det skka bli så gott. och föresten igår var jag på grogen för första gången, etage blev det och det var as skoj XD

2009-09-12 @ 14:04:55
Postat av: jennie

glömde skriva att dety var jag som postade det XD haha

2009-09-12 @ 14:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0