Kort och koncivt... 18/9 kl 23:00

Det här blir ett snabbt inlägg orkar inte nu.

Jag har jobbat kväll idag så kom nyss hem, det gick jättebra tills de skulle sova. Då började de fråga 1000 frågor, ville ha vatten och vart deras föräldrar var. Så jag låtsades sova och efter 30 långa minuter så sov de båda. Att det kan vara så svårt för dessa små att sova, jag somnar bara jag lägger huvudet lite skönt. De ha ju hållt igång hela dan så man undrar ju när de ska bli trötta.

Min dag började inte förrens 2 så jag hann med en hel del på förmiddagen. Jag åkte till Laguna och provade en cykel som jag gillar så ska prata lite med Ed imorgon. Men den cykeln hade lite rosa på sig så då måste jag köpa en ny hjälm också men det skulle jag få på köpet. Efter det åkte jag och gjorde ett ärende till min syster Sofia på 17th st. Men när jag var klar med detta så åkte jag till fashion island och skulle köpa en borste och boddyscrub.

Och jag kom därifrån men boodyscrub och smikn som jag ska lämna tillbaka imorgon. För det var så här va, det kom fram en tjej som ville hjälpa mig och se snygg ut. Så jag sa ju ja och det var gratis och så... Hon började att fixa till mig med produkter som inte allls är bra för mig men jag fick gratis cupakes så jag satt kvar. Så när hon var klar så frågade hon ju mig om jag ville köpa något och ni som känner mig vet ju att jag har svårt att säga nej så jag köpte ju lite av det . Men imorgon ska det tillbaka, ska typ säga att mitt ansikte svullnade upp eller nått för då blir det inte lika pinsamt. För jag ska ju köpa yoga kläder imorgon så behöver de pengarna..

Jag sa ju att detta skulle bli ett snabbt inlägg så ska sova nu! Hoppas jag vaknar tidigt imorgon så jag kan dra ut och springa. För då slipper jag det på eftermiddagen : ) Ska nämligen sova så länge jag kan imorgon, men jag vaknar väl kl 7.00 som vanligt.. Mamma skype imorgon vid 19:30 tiden (Sv tid)



Cykeln jag provade idag, gillar den skarpt!

Natti, P





Kommentarer
Postat av: Sabina

men du vilken snygg cykel! det är ju typ så man vill börja cykla själv (men bara nästan hahaha, du kännr ju mig) ha det bra! kramar

2009-09-19 @ 10:18:54
Postat av: Matilda

Gud vilken snygg cykel. Riktigt coolt, jag blir ju avundsjuk! :) Pussen

2009-09-19 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0