"Malin, ja illar dej" 10/9 kl 20:15

Mina små flickor har öst över mig med fina komentarer idag. Så sött av dem. En riktig puss och kram dag med andra ord. Men Tessa var väl för söt idag, jag satte henne i Time Out pga att hon hällde ut sitt glas vatten över hela golvet. Vilket man inte gör. Hon blev såklart ledsen när jag satte henner där i 2 minuter men direkt när hon kom ut så " Malin, ja illar dej".. Här har jag ju nyss varit "taskig", hon är då för go. Och Ella då, gud vilken kyssare haha. "kan ja få en puss"...

Ska dock inte sitta här och ljuga, dagen började ju så där... Vi alla tre var ovänner, flickorna hade tagit ut varenda liten sak och alla deras kläder på golvet och jag gav mig verkligen inte, de skulle verkligen plocka upp efter sig. Och med lite tjat och gråt/skrik så vips va det ju gjort. Även vid frukosten så var Ella för trött i benen för att kunna äta upp???!!!! Hallå, du äter ju inte med benen... Men man ska ju prova med allt för att slippa undan.

Idag fyllde deras mamma år, så då ringde vi och sjöng Happy birthday för henne. Hon blev jätteglad men vem skulle inte bli det om en 3 och 2 åring ringde och sjöng. Jag hjälpte bara till lite men inte mycket. Så imorgon ska vi baka cookies till henne.

Var även ute och sprang med barnvagnen idag... Det blev ca 45 minuter och det känndes kan jag lova. Alla dessa bakar då, med vagnen gick det inte särskilt snabbt men Ella satt i vagnen och skrek "Snabbare, du går ju nästan" haha, hon ska bli min personliga tränare tror jag. (Och jag gick inte, jag gjorde så gott jag kunde upp för den där rackarns backen) Men en sak som jag tycker är positivt med att springa med vagen är att du tar ut stegt jättebra när det lutar lite svagt utför. Kommer att få ett superlöpsteg om jag fortsätter så...

Imorgon är det FREDAG! Kul kul, får se vad jag ska hitta på då en sak är då säker att jag ska köpa en ny borste.
Tänkte lägga upp ett vidioklipp men det funkar inte.

Natti, P




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tycker att det låter som om de tycker bra om dig, men vem kan inte göra det...



Hoppas att det går bra med baket och att inte all deg blir uppäten. Du måste hålla kolla på dem när de bakar, jag vet en liten flicka som stoppade in pepparkaksdegen i munnen tuggade lite och sen kavlade ut den och gjorde kakor. Tror att även du känner henne ganska bra....



Kram

2009-09-11 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0