Privatlektion idag på yogan 23/9 kl 21:30

Som sagt som rubriken säger så har jag lärt mig massor idag på yogan. Jag åkte för att göra en klass men det var bara jag och tränaren som dök upp så hon gjorde allt sakta och förklarade så gott hon kunde för mig. Så idag var det faktiskt ännu roligare och hon lovade att jag skulle vara så mkt bättre om 2 veckor. Så om två veckor får vi se om det gett något resultat.

Nått som jag dock tycker är konstigt att efter klassen så mår jag illa och inte alls är hungrig. Plus att jag hade huvudvärk idag. Kan det bli så för att man är så avslappnad efter? Ska fråga henne om detta är onormalt eller ej!
Så min middag bestod av en skiva brön med jordnötssmör och banan på + en frosen yoghurt, tydligen väldigt Amerikanskt.

Idag träffade jag också Sofia, vi hade en liten playdate med barnen. Alltid lika kul, vi pratar och de leker!

Imorgon ska jag och Melissa kolla om det finns några collage kurser kvar att söka in till. Finns nämligen några kurser som startar när halva terminen gått. Hoppas verkligen det, skulle vara så kul att träffa lite nytt folk. Skaffa lite kompisar så att man har något att göra på kvällarna!

Jo, just det... Idag åt jag kokta ägg till frukost, åt första ägget och det var som vanligt men det andra ägget då.... Första tuggan var väl ok, tyckte kanske att den var lite segtuggad, men andra tuggan, herregud! Ägget var brunt och det var påväg att bli en kyckling. Äckligt! Så nu blir det inte ägg på ett tag.




Jag säger då det.... Natti!

P




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Har hört att man helst inte ska äta ca 4 timmar innan man utövar yoga, eller så sa de i alla fall när jag gjorde det i Ludvika.



Du måste kolla på Svenska Hollywood fruar på tv3 play, kan garantera att du kommer hem efter ett år om ser detta!!



Kram

2009-09-24 @ 08:27:15
Postat av: Sabina

Det där med huvudvärken kan vara att du inte slappnar av i övningarna. Jag körde yoga en gång för 1.5 år sedan och hade migrän i 3 dagar efter det. har inte haft migrän vare sig före eller efter jag körde yoga. Men då sa min idrottslärare att man kan få migrän/huvudvärk om man spänner och inte slappnar av i övningarna. så du kanske spännde dig lite omedvetet :)

2009-09-24 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0