Pulse Prefection... 28/9 kl 21:15

Nu var det gjort, det första testet av den vibrerande mascaran. Helt klart en okej mascara enligt mig men att den vibrerar är något man måste vänja sig vid. Därför blev mitt första test inte så himla bra som jag hade hoppats och mascaran klarar nästan sina 7 krav. (Det står sju must-haves of lash prefection) Borsten är gjord av silicon.

- Ger fransarna tjocklek... Räknas spindelben?
- Extrem längd... Absolut, jag som i vanliga fall har ganska långa fransar fick super LÅNGA.
- Separerar fransarna.... Nja, jag vill ta en borste och separera de lite extra efter. Men detta tror jag bir bättre ju mer van man blir.
- Intensiv färg... Ja, det har den men svart är väl svart?
- Böjer fransarna... Ja, det gör den. Du behöver ingen fransböjare.
- Hälsosam lyster... Att man ser pigg ut eller? Fattar inte. Det gör man väl med lite mascara på.
- Klumpfri... Mm, det är den.

Alltså så uppfyller den 5 av 7 enligt mig och detta är ju en smaksak. Men jag håller mig nog till min favorit, Clinique high impact mascara. Men jag ska absolut ge den några chanser till så får vi se sen. Imorgon* tänkte jag måla mitt ena öga med Cliniqe och den andra men Mybelline Pulse prefection och lägga ut en bild.

* kanske imorgon


 Ska väl även passa på att berätta lite om min dag men det finns dock inte så mycket att berätta tyvärr, att det är måndag säger väl allt. Men jag har faktiskt provat på Jazz funk och det var super kul. Nästan som hiphop tror jag... Jag kanske är helt ute och cyklar men så att ni kanske får ett hum om det. Jag gillade det supermycket och det var superkul.  Så ska dit imorgon igen, längtar redan! 

Och efter att jag dansat i en timme så gjorde jag yogan som var direkt efter och det gick mycket bättre denna gång om man jämför med förra gången. Tror faktiskt att instruktören vart förvånad över hur bra jag faktiskt var. (gud va jag skryter, haha) 

Tvättade även två mjukisdjur idag för första gången själv och jag kände mig som en djurplågare, stackars djur. Och ta mig inte nu för en tönt eller det kanske rättare sagt var jag är men jag har fortfarnde mitt favorit djur i sängen som jag också hade för 19 år sedan, thats me.

Thats it! Nu ska jag göra annat, hörs imorgon.

P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul att du testat mascaran, vet nu att man inte behöver köa till butiken när det kommer till Luxembourg. Men det låter som om vi kankse ska ge den lite tid, kan ju vara en vane sak att använda en mascara som vibrerar.



Tvättat två mjukisdjur och känner dig som en djurplågare... Hur tror du att jag mådde efter att kört en maskin full av älgar, och då menar jag full!!!



Kram

2009-09-29 @ 07:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0