Russin är då för jäkla gott asså... 23/9

Har tyvärr inte så mycket att säga idag, antar att det kommer att bli så ibland!

Har det hänt något spec idag? Jaa, faktiskt Ella började Preschool idag så detta var en stor dag för henne. Hon verkligen älskar skolan. Undrar dock om hon gör det om 15 år, men det får vi väl hoppas. Så idag har jag haft en lite studn med Tessa själv innan vi vandrade upp för berget, backen, kalla det vad du vill men det var iaf jobbit. Eller jobbigt var nog inte rätta ordet, solen som stekte och att putta en vagn gjorde det exJtremt hett och svettigt. Att svettas så mycket av att bara gå var jobbigt! Men som tur var hade jag bara en i vagen upp, tänk om jag hade haft båda, Jisses!

På eftermiddagen gjorde jag en loppa, ni vet en sånn där man viker, målar olika färger i den och så när man väljer en färg så står det något du ska göra... Eftersom hopprepet inte så så spännande längre ville jag hitta på något annat som fick de att röra på sig lite extra. Jag skrev hoppa på ett ben, hoppa tio höga hopp, kullerbuttor mm. Ni fattar då iaf grejen och de gillade det super mkt, lite så där spännande att få veta vad ens uppdrag blir.

Efter att jag slutat tänkte jag dra ner och köra yoga, men det visade sig vara aerobics istället så jag fick åka hem, kunde ju inte göra aerobics i flippflopp. Men det ska tydligen vara yoga imorgon så då ska jag dit.

Ska faktiskt sätta mig och läsa en stund idag innan jag ska sova! Och mamma, skype imorgon bitti så får du veta mer om cykeln! kl 16:30 sv tid!

P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Skoj att hon gillade skolan! Skönt för dig att bara ha en tös att leka med en stund.



Hoppas att yogan går bra i kväll och att du inte har allt för mycket träningsvärk efter förra gången.



Kram

2009-09-23 @ 08:21:13
Postat av: Stinis

Nu har jag orienterat klart :) tog dig tror jag. förlåt om jag gör dig ledsen;)

Pussen

2009-09-23 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0