San Clemente idag... 6/9 kl 18:23

Är verkligen helt utmattad efter denna dag fast jag inte gjort något speciellt men det är nog kanske det som är grejen. Att man blir trött av att inte göra något. Detta är dock konstigt tycker ja.
Sofia sov hos mig natten till idag så att vi skulle kunna dra vidare till San Clemente där Petronella bor (hedemora-tjejen) och Ryan Sheckler... Fast vi träffade inte Ryan men vi kunde ha gjort, stället var superliten. Men vi såg iaf hans hus. Det ni! Vi ska åka tillbaka dit om den månad igen för då är det någon stor skate tävling där så då ska vi allt få oss en titt. Om ni undrar varför min status på Facebook sa att jag var på väg till honom var för att jag inte kom på vad stället hette dit vi skulle. Så då skrev jag hans namn, haha, tokig som jag är.

Vad kan jag säga om den staden då... Väldigt liten hmm.. Nått mer? Nja tror inte det. Jag och Sofia hade ju iaf föreställt oss att det skulle funnits något typ av centrum men det var inte mycket till centrum. Så vi köpte oss en varsin billig bikini och gick ner till stranden med Petronella. Handduk hade vi inte heller men vi alla tre delade på P´s. Finns det hjärterum finns det stjärterum. Solskyddsfaktor hade vi inte heller så jaa, jag har fått en röd bränna idag, snyggt? Nja, inte för tillfället men kanske imorgon :)

Har nog också lite solsting, råkade ta mitt balsam som fuktighetskräm för ansiktet nyss. Jag tänkte men gud va gott denna luktade idag. Men ack så fel det blev. Nu ska jag nog gå över till familjen och hjälpa de lite med maten.

P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det blev en god middag och att du inte gjorde några "balsam tabbar"...



Kram

2009-09-07 @ 08:16:18
Postat av: Storasyster

Tror att min dator busar lite med mig idag, var jag som skrev den namnlösa kommentaren.

2009-09-07 @ 08:18:23
Postat av: Anonym

jag som inte är så updt. men vadå är hon petronella au pair hos ryan shekler :S jag läser iaf! :)

2009-09-08 @ 00:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0