Sushi, nej tack... 1/9 kl 20:45

Idag så började jag med en löprunda. Det gick så där, sprang uppför nästan hela tiden. Backen tog aldrig slut men när jag upptäkt att jag sprungit uppför i 40 min och mina vader värkte så vände jag och sprang samma väg tillbaka. Backen var väl som Bergbacken i Säter, fast längre. Kommer att ha träningsvärk imorgon.  

Och idag har jag också provat på Sushi och det är verkligen inget för mig. Rå fisk och ris med sjögräs?? Nää jag förstår mig inte på det. Men jag kanske vänjer mig så för att stilla suget sitter jag och äter popcorn : ) Mkt godare! Men jag var faktiskt duktigt jag provade faktiskt allt som Melissa beställde in. Vi får väl se hur det går med Boot campen imorgon då, men det går säkert bra. Gud vad jag tjatar om det där jäkla boot camp då!!

Vädret då, som vanligt jättehett och skönt men ibland så blir det för varmt. Man ska väl inte klaga men det gör vi ju ändå oavsett. Eller hur? Spelar ingen roll hur man gör eller vad man önskar, det får lixom aldrig vara bra!

Idag var deras ena hund till vetrinären också, hon hade tydligen hostat och spytt hela natten så de ville kolla upp henne. Och tur var väl det hon hade ett hål i sitt hjärta. Konstigt att man kan leva med det? Vilken kämpe hon är så nu måste hon äta medeciner resten av sitt liv.

Natti, P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tråkigt att du inte tycker om Sushi då det är så himlans gott. Dock lite bra också för nu vet jag att det inte var fel på sushin som vi gjorde tillsammans...



Läste om de hemska skogsbränderna i Kalifornien, utanför LA, något som kommer att sprida sig i din riktning?



Kram

2009-09-02 @ 09:55:02
Postat av: systeryster

Klockan fyra blir jätte bra ska försöka att vara hemma. <3

2009-09-02 @ 21:36:24
Postat av: Hanna

Trudiluuu Malin!

Kul att komma in och läsa om allas olika liv som aupair! :)

Jag börjar bara fundera på om det kanske är bättre att bo i eran del i den varma delen?

Känns mer paradis än här..



Men vem vet, när jag kommer till familjen på fredag får jag väl veta det! =)



Ta hand om dig ! Kram Hanna

2009-09-03 @ 03:27:28
URL: http://aupairinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0