Top model? 27/9 kl 20:00

Vad tycker ni, är inte detta en bra bild? Tycker nästan att denna pose helt klart ska ha en plats i Top model... Haha....



Nu är jag sjukt-trött vill gå och lägga mig men jag måste ju göra min uppgift först, blogga!

Som sagt vi drog till Mission vejio idag för att kika på triathlon tävling, en "liten" sådan. Det var BARA 900 människor med. Tycker verkligen inte att det är så lite. Och min vänn Justin var med där idag men jag fann honom inte. Det var som att leta efter en nål i en höstack. Så det var ju lite tråkigt men jag fick iaf se lite triathlon. Man blir så sugen på att köra för det är en helt annan stämning här jämtemot i Sverige. Alla, de flesta är helt galna i den sporten.

Efter att jag och Sofia sovit en timme hos mig så körde vi till spectrum för att se om de hade den omtalade vibrerande mascaran och de hade den. Så imorgon kommer resultatet, spännande va? När jag hittat det jag skulle ha drog vi vidare till yoghurtland och tog det med oss för att kika lite på utsikten. Dock var det för dimmit ute så man såg inte så mycket. Synd, men vi får göra det igen!

Appropå detta men yoghurt idag igen var för att imorgon så startar vår vita vecka som innebär inget socker och massa träning. Sen nästa helg så ska vi ha utvärdering för att se hur det gott. Och förhoppningsvis kan man kanske hålla det tills Stina kommer men det är inte lätt. De har socker på allt här!

Svar på tal då, hur mycket colan rymde... Ja, den rymde 1,5 liter. Fannas en större storlek att välja på och det var 2 líter. Och popcornburken rymmde säkert 4 liter.



Nu duger det, god natt! Finns på skype om någon har lust, kanske mamma kan svara då!

P



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Väntar med spänning på att få höra hur den vibrerande mascaran funkar!!



Kram

2009-09-28 @ 07:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0