Det blev en dag på stranden... 5/9 kl 21:30

Hunington beach var great! Så nu har jag bättrat på brännan (sitter dock brevid Sofia och hon är pepparkaka) Men men.. Jag är iaf brunare än vad ni är, hehe. Där chillade vi på beachen, kollade in när killarna surfade, badade bland vågorna och fick en och en annan kallsup. Vi avslutade dagen med lite shopping, dock köpte ingen något. Därefter så bestämde vi oss för att åka till Cheescake factory.. Och ja jag vet vi är nördar men det är så satans gott ska du veta.
Jag försökte skojja lite med kyparn men han var en törrjävel, fattade inget av mina skämt. Haha... Jag, Frida och Sofia låg iaf dubbelvikta. Inte vet jag men min engelska inte är så bra trots allt. Haha... Gud asså jag kunde verkligen inte sluta skratta. 
 
Strax därefter så blev jag istället en dimentgumma, som inte visste av eller an, fram eller bak, från eller till.. Ni fattar grejjen. Men jag hittade hem och nu sitter jag här och är supertrött..











God natt!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0