Detta inlägg har tyvärr ingen rubrik... 15/9 kl 20:40

Jaså, då var det dags för ännu ett inlägg dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva än som är intressant. Joo just ja... Justin som jag simmade med igår bor ihop med en kompis till Christian så fick höra lite skvaller om hur Justin upplevde gårdagen. För det första var han helt knäckt, han var slagen av en tjej som simmade som en delfin. Men delfiner simmar betydligt fortare. Han hade tydligen försökt att hänga på mig de första 15 minuterna, vilket jag inte märkte. Haha, tycker detta är så kul och jag är ju verkligen inte i någon simmar form. Men jag ska försöka att hjälpa honom.

Han ska tydligen tävla den 27 september (då det var tänkt att jag skulle tävla men det går ju inte utan cykel) så då ska jag dit och kika hur det går för honom och hur tjejerna kör. Jag befinner mig ju på den bästa platsen för att träna och utföra triathlon så måste ju ta denna chansen.

Annars så har tjejerna skött sig, Tessa rev söder en bok och skyllde på hennes kompis Max som var hos oss på playdate. Inte okej, så då fick hon sig en Time out, för så gör man ju inte!
   Kom även på några ord som de säger lite fel som är så sött, Långare = längre Lammar = Flera lamm åå det var ju ett till ord idag... Kommer inte på det, tror hjärnkontoret har kaffepause. Tycker sådant är så irriterande, när man glömmer bort vad man ska säga.

Imorgon är det onsdag och då är det som vanligt boot camp 6:00 i mörkret! Och imorgon hoppas jag att någon är inne på skype, var nämligen inne idag vid 4 (SV tid) men ingen där. Här går man upp 45 minuter tidigare för att logga in på skype. Mne okej ni kunde ju inte veta det! Så jag försöker imorogn igen, vi hörs vid 16:50 (SV tid).

KomMentera gärna, sådant som är kul.

Natti, P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0