"Vem ar kocken?" 12/9 kl 22:00

Lyckades med soppan, den blev supergod! Sa det ska jag gora igen. Som sagt ni kanske marker att jag inte kan skriva med de bokstaverna med prickar ovanfor, detta beror pa att jag ar hos Sofia. Vi ska aka till LA imorgon och turista. Fast forst ska vi till Malibu och titta pa en triathlontavling och Terri Hatcher hon som spelar Susan Mayer i desperata husfruar ska tydligen vara med. Sa jag ska forsoka att ta hennes autograf och en liten bild. Skulle val sitta fint? Eftersom jag ar ett ganska stort fan av den serien sa ar detta valdigt stort for mig och jag vet detta lat valdigt tontigt. Haha!! Vi ska aven till Hollywood och fotta skylten, sa imorgon blir det en turistdag. Kul kul!

Idag sa blev det shopping utan resultat, kopte inget eller joo pa den sista butiken vi var in pa sa sa jag att "naa jag maste ju kopa mig nagot" Sa det blev ett par svarta bikinitrosor. Men detta var ju bra med andra ord, for da kan jag kopa annumer nasta helg. Tadaaa!!  : D

Nu ska jag bestalla ett par skor fran internet och sova eftersom vi ska upp ganska tidigt imorgon!
Och imorgon kommer det forhoppningsvis lite roliga bilder.

Haha, ett till skamt till; (Tank vid detta skamt pa james bond nar han presenterar sitt namn)

"Hej, mitt namn ar Bliven.....(pause).... Efter Bliven" Haha, Natti

P



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Har skickat ett mail till dig, behöver lite shopping hjälp....



Kram

2009-09-13 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0