flippfloppmilitärhudmellantårna... 16/9 kl 21:20

Nu är det ännu en dag närmare helgen, en helg då jag ska slappa järnet. Gud så skönt, kanske ner och sola lite om det inte blir för varmt ska tydligen ligga runt 45 grader. Så kanske lika bra att hålla sig inne. Måste också försöka ta mig till spektrum och köpa lite yoga kläder, Så att jag passar in bland alla hemmafruar. Är även sugen på ett par snygga skor, känns lixom lite tråkigt att gå runt i flippflopps. Jag hade hittat min favorit skor men de finns inte längre att få tag i. De hade sålt som smör i solsken så har hittat ett par andra. Men jag är lite osäker, lägger upp en bild sen. Måste kanske lägga till att det inte är ett par "vakta-barnen-skor".

Annars då, mina händer ser ut att vara 150 år gammla. Det lossnar så mycket skin och de är supertorra, känner mig faktiskt lite äcklig. 
    Idag har jag ätit grekisk mat men familjen på en resturang. Jag tog nått som liknade kebab fast jag tog kyckling istället med tatziki och den var supergod. Mums, och efter maten gick vi till yoghurtland och det var också supergott.

Joo, kom på västa grejjen idag som inte tog allt för mycket energi av mig men däremot av tjejerna så de somnade nog lätt ikväll. Sista halvtimmern idag så tejpade jag fast ena änden av ett hopprep på ett trappsteg och höll i andra ändan. Så fick de hoppa så många gånger de klarade och de hoppade supermycket och tyckte det var superkul. Ella hoppade till 100 ett flertal gånger så hon var alldeles svettig. Jag satt på en stol och räknade och tittade på de söta tjejerna när de hoppade...

Imorgon blir det löpning innan jobbet, blir en längre sådan. Känner lixom att löpningen flyter på bra. Och vet ni mer då jag gjorde nästan 4 stycken chins själv, bara nästan. Tror att jag börjar fatta tekniken. Mitt mål är att kunna göra minst 10 stycken själv. Vet dock inte när detta ska ske men förhoppningsvis om jag ligger i med boot campen så kommer det nog att gå, det ni!

Nää häpp om man skulle surfa runt lite innan man slår igen ögonen. Joo visst ja bilderna. Lägger upp på båda skorna. Hittade nämligen en sida där man kunde skicka efter de andra...



Här har vi då den jag var supersugen på eller jag är väl det fortfarande men jag tycker det känns lite osäkert att beställa från nätet, när man måste använda kortet och så. Men jag skulle gärna vilja ha dem, det är design by Jessica Simpson.

 
Detta är då den skon som finns att få tag i nu! En miss sixty sko som tro det eller ej superskön. Det ser ut som de är hög men de är inte det.

Säg nu vad ni tycker och springskor har jag redan bara så att du vet.

P






Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Skit snygga !!!

2009-09-17 @ 12:02:43
URL: http://josefinegrimbeck.se
Postat av: jennie

dom första skorna var jätte snygga XP

2009-09-17 @ 13:09:24
Postat av: lägenhets nr 90

hej hopp . vi tycker att de överst är snyggast. precis som jennie. Synd att de vart slut. Vi ska åka och shoppa på lördag :) Puss

2009-09-17 @ 14:53:20
Postat av: Storasyster

Jag tycker att Miss Sixty skon är snyggast. Båda skorna ser dock väldigt höga ut, men kul för dig om du kan gå i dom. Jag skulle stappla fram med böjda knän....



2009-09-17 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0