What are you looking for...17/9 kl 21:30

Synd om jag gör er besvikna men jag tror att jag kör på miss sixty skon, den är inte så hög ( det ser bara så ut) och den ser nog snyggast ut till jeans. Och jeans är det dags att ta på sig på kvällarna och detta är bara jag. Det är sant. Jag fryser när vi sitter ute och äter middag och då frågar de om jag verkligen är Svensk... Oj nej.. detta innebär att jag måste skaffa ett par nya jeans. Mina cheep monday har gått söner nu så... Måste hitta mig ett par nya vilket inte är helt lätt. Eller vad tycker ni?

Idag så har jag inte gjort så mycket jag var iväg med tjejena på art-class, där de fick pyssla och göra musik. Det gillade de, fast Tessa är inte så patient, hon springer mest runt och gör som hon vill. Vi gick även till bibloteket, fick nått sånt där hjärnsläpp och trodde att det var story time idag men det var det ju inte. De på bibloteket tyckte synd om oss som hade kommit ändå så de tog fram en massa pyssel vi kunde göra istället. En riktig art and crafts day med andra ord.

Imorgon är det fredag och jag börjar inte jobba förrens kl 14:00 så det är skönt, då hinner jag tvätta och göra lite sånt som man är för trött att göra på kvällarna. Ska även ta mig in till Laguna för att kika på lite olika cyklar, det ska bli skoj. Ska även köpa solskyddsfaktor där, varför just där då? varför inte lixom ;) haha....

Och så där ett litet skämt innan vi somnar;

Det var en gång en rödhårig och en gråhårig som satt på en bänk i parken. Då sa den gråhåriga:
- Hur känns det att ha ett brinnande huvud?
- Det borde ju du veta, du har ju bara aska kvar!


Natti, P


Kommentarer
Postat av: bror

hej syster! läser att du har det bra. och det glädjer mig. skulle inte du få en cykel av en snubbe. ta det lung med kräftskivan. ha det bäst. kram bror, annelie och lilla miranda

2009-09-18 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0