Vilken rubrik asså... 090909 kl 20:30

Haha, läste min rubrik från igår och det säger väl allt om hur trött jag var? Haha, en lång JAG... Ni som hade hjärnan med er kanske förstod att det skulle stå dag där. Hur som hellst idag på boot campen, det gick så himla trögt. Usch, tror det kan ha varit pizzan igår kväll inte något att rekomendera. Sprangrunt och gjorde mina armhävningar med bara några sekunder från att spy. Kanske skulle ha gjort det... För då skulle vår tränare känna sig duktig. För i vårt gäng är det jag som är "ballbreaker" och kör med alla. 

Idag så kom Sofia och hennas två barn hit och lekte lite med flickorna, det var inte bara kul för dem utan skönt för mig och Sofia att få enliten pause och skvallra lite. Sånt där som tjejer gör ni vet!

Vet inte riktigt vad jag ska säga, ett litet skämt kanske..

(Nock on the door)
-  Who is there?
- Boo
- Boo who?
- Why are you crying?

Haha, fattar ni?  : D Säger man Boo who snabbt så låter det som man gråter, tydligen iaf enligt Amerikanerna. Oj, kom på mig själv sitter här och säger det snabbt med lite inlevelse och min granne går förbi utanför dörren. Han måste då undrat vad jag håller på med.

Har också nödat på SVT play idag, tittade på Andra avenyn och det var ju spännande... Såg dock ingen look a like me, Liv... Maya Rung, inte för att jag tycker det men det finns andra som gör det... Måste verkligen köpa One tree hill boxarna nu så att jag har något att göra på kvällarna. Kan ju inte sitta och nörda Svensk tv.

Nee, om man skulle ta att göra sig i ordning för sängen.

Natti natti!  P


Kommentarer
Postat av: Sábina

, Hahaha jag tänkte inte ens på att det stod en lång jag :) emn fanns det inte hulu som man kunde titta åo typ all serier och så på i usa? kramkram

2009-09-10 @ 11:19:19
Postat av: Josefine

Vännen, jätte kul att du skriver så ofta! tänker på dig! kram josefine

2009-09-10 @ 17:22:27
URL: http://josefinegrimbeck.se
Postat av: bror

hoj syrran!

den hära veckan tog det nästen en timme att läsa alla dina inlägg. det dära mä badvakten och surfaren lät nog inte så bra va? ta det lungt. får inte skype ovh fungera men håkan ska komma och hjälpa oss. ringer på stört när det fungerar. alla hälsar. kran bror

2009-09-11 @ 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0